کارگاه آموزشی فشرده استخراج اسیدهای نوکلئیک برگزار می‌شود

http://www.callforpapers.ir/کارگاه آموزشی فشرده استخراج اسیدهای نوکلئیک، PCR و RT-PCR در روزهای 28 و 29 فروردین برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور، موسسه تحقیقاتی بانژ اکسیر با همکاری انجمن ژنتیک ایران و بهره گیری از متخصصان و اساتید مجرب اقدام به برگزاری این کارگاه کرده است.

با توجه به ظرفیت محدود کارگاه های این موسسه از علاقه مندان دعوت شده حداکثر تا روز سه شنبه ثبت نام خود را تکمیل کرده و از مزایای این کارگاه فشرده بهره مند شوند. قابل ذکر است که این کارگاه دو روزه بوده و علاقه مندان می توانند در هر یک از دو روز آن یا هر دو روز شرکت نمایند. در صورت شرکت در دو روز کارگاه، هزینه ثبت نام کاهش می یابد.

روز اول کارگاه به استخراج اسیدهای نوکلئیک و روز دوم به مباحث مربوط به PCR و RT-PCR اختصاص دارد.

در این کارگاه آموزشی که برای دانشجویان علاقمند به انجام پروژه های مولکولی برنامه ریزی شده است، استخراج DNA و RNA، تکنیک های PCR، RT-PCR و الکتروفورز به صورت عملی و نظری آموزش داده می شود و در انتهای دوره آموزشی، به شرکت کنندگانی که با موفقیت دوره را به پایان برسانند، گواهینامه معتبر انگلیسی با مهر انجمن ژنتیک ایران اعطا می شود.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام با شماره تلفن همراه ۰۹۱۲۵۴۶۵۹۲۸ و همچنین تلفن های ۸۸۶۷۶۲۵۵ و ۸۸۶۷۶۱۳۴ تماس بگیرند.

هزینه کارگاه کامل دو روزه، 200 هزار تومان و هزینه شرکت در روز اول یا دوم کارگاه 120 هزار تومان است. هزینه شرکت دانشجویان در کارگاه کامل دو روزه 170هزار تومان و در هر یک از دو روز کارگاه

100 هزار تومان است.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید