ششمین جشنواره علمی و فناوری فکر برتر برگزار می‌شود

http://www.callforpapers.ir/رئیس پارک علم و فناوری گیلان از برگزاری ششمین جشنواره علمی و فناوری فکر برتر با حضور 18 استان کشور به میزبانی گیلان خبر داد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ دکتر مجید متقی طلب در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اشاره به برگزاری ششمین جشنواره علمی و فناوری فکر برتر که از 20 تا 22 اسفندماه در رشت برگزار می‌شود، اظهار کرد: همانند سالهای گذشته این جشنواره در دو بخش مسابقه و نمایشگاه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: 240 طرح از 18 استان کشور در حوزه‌های فناوری اطلاعات، الکترونیک، فناوری نانو، بیوتکنولوژی، شیمی و بیوشیمی و … به دبیرخانه جشنواره رسید.

متقی طلب با اشاره به بخش نمایشگاهی این جشنواره افزود: برپایی غرفه آینده سازان جهت تشویق دانش آموزان به ارائه کارهای مطالعاتی در سطح فناوری یکی از جلوه‌های نمایشگاه ششمین جشنواره علمی و فناوری فکر برتر است.

رئیس پارک علم و فناوری گیلان در ادامه از انعقاد موافقت‌نامه همکاری بین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و پارک علم و فناوری گیلان خبر داد و یادآور شد: قانون شرکتهای دانش بنیان در سال 89 ابلاغ شد، اما بدلیل مشکلاتی که داشت، به اجرا در نیامد و پس از برطرف کردن نقص‌ها هم اکنون در مرحله اجرا قرار گرفته است، در این راستا کارگزاران تشخیص صلاحیتی جهت اجرا مشخص شده‌اند.

وی ادامه داد: در این راستا به منظور آغاز فعالیت کمیته تشخیص صلاحیت شرکتها و موسسات دانش بنیان، موافقت‌نامه‌ای بین دبیرخانه کارگروه امور شرکتها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و پارک علم و فناوری گیلان به امضا خواهد رسید.

رئیس پارک علم و فناوری گیلان خاطرنشان کرد: این موافقت‌نامه طی مراسمی در روز اختتامیه ششمین جشنواره علمی و فناوری فکر برتر گیلان با حضور معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، سرپرست امور شرکتها و مؤسسات دانش بنیان ریاست جمهوری و مسؤولین استانی به امضا می‌رسد.

وی افزود: با توجه به آیین‌نامه انتخاب و فعالیت کارگزاران و به منظور انجام فرآیند تشخیص صلاحیت شرکتها و موسسات دانش‌بنیان از طرف معاونت علمی و فناوری رییس جمهور، پارک علم و فناوری گیلان به مدت یک سال به عنوان کارگروه تشخیص صلاحیت شرکتها و موسسات دانش بنیان انتخاب شده است.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید