نخستین همایش «مدیریت کسب و کار در معماری» برگزار شد

http://www.callforpapers.ir/نخستین همایش «مدیریت کسب و کار در معماری» با حضور جمعی از اساتید و کارشناسان این حوزه برگزار شد.

به گزارش گزارش بنانیوز ؛ همایش «مدیریت کسب و کار معماری» (AMBA) به همت مرکز معماری ایران و با حضور سخنرانانی چون دکتر کامران افشار نادری، دکتر محمدرضا قانعی، مهندس نصرت‌الله نصیری، پائولو وکی و متیولاوازه برگزار شد.

در این همایش که با حضورجمعی از اعضای سازمان نظام مهندسی کشور، اعضای هیات علمی دانشگاه هنر تهران و جمع کثیری از اساتید، دانشجویان، معماران و صاحبنظران این رشته برگزار شد، مهندس مجتبی فاطمی – مدیر عامل مرکز معماری ایران – گفت: با کمک اساتید برتر کشور در امر آموزش مدیریت کسب و کار(MBA) اقدام به برگزاری دوره‌ای به نام AMBA (مدیریت کسب و کار معماری) در مرکز معماری ایران کردیم برای ادامه‌ این مسیر و روشن نگه داشتن این چراغ از اساتید مختلف جهت همکاری دعوت به عمل می‌آورم. تمام سعی ما در مرکز معماری ایران این است که با ایجاد بستر‌های مناسب برای گفت‌و‌گو و بررسی مشکلات فراوان موجود در نظام آموزشی و نیاز‌های حرفه‌یی که مسکوت مانده، عملی انجام دهیم.

 

متخصصان و اساتید برجسته مدیریت و معماری در این سمینار بر مزیت‌های رشته مدیریت کسب و کار معماری تاکید کردند که از جمله آنها، افزایش توان مدیریتی افراد در کسب و کار معماری،

توانمند‌سازی ذهنی معماران برای امور اجرایی حوزه کسب و کار معماری، ایجاد بستر‌های لازم ذهنی و عملیاتی برای توسعه کارآفرینی، تقویت تفکر خلاق برای مدیریت جذب بهتر پروژه‌های معماری،

ایجاد بستر‌های لازم جهت افزایش توان راهبری انواع پروژه‌های معماری، ایجاد تصور صحیح ذهنی برای راهبری متناسب و بهره‌ور پروژه‌های معماری با فضای کسب و کار معماری برای ورود یا ادامه‌ی مسیر در بازار معماری کشور و انطباق بین اصول مدیریت و تشکیلات همسو با حرفه معماری و مهندسین ساختمان (مدیریت ریسک در معماری، مدیریت استراتژیک و معماری، مدیریت منابع انسانی در دفاتر و پروژه‌های معماری و …) بود.

در ادامه‌ برنامه جهت تاکید بر نقش کارآفرینی و مدیریت کسب و کار در معماری مراسمی با حضور مهندس تهمینه میلانی کارگردان و معمار ارزنده کشور برگزار شد و از وی تقدیر به عمل آمد.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید