ایجاد دو رشته دکترا در پیام نور آذربایجان شرقی

http://www.callforpapers.irرئیس دانشگاه پیام نورآذربایجان شرقی از ایجاد 2 رشته دکترای «شیمی آلی» و «ریاضی با گرایش آنالیز» در پیام نور استان خبر داد و گفت: دو رشته دیگر نیز در مرحله بررسی و تصویب است.
به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (www.callforpapers.ir)، دکترعلی عبادیان شامگاه دیروز دوشنبه در جمع استادان دانشگاه پیام نور مرکز بناب با اعلام این خبر گفت: یکی از موضوعات مهم مطرح در دانشگاهها که مدنظر مقام معظم رهبری نیز است، موضوع «تولید علم» است.

وی با بیان اینکه در کشورهای جهان سوم با مشکل سرعت کم اینترنت مواجه هستیم؛ گفت: در پیام نور استان در بسیاری واحدها و مراکز مشکل بستر پهنای باند اینترنت را داریم که هنوز نتوانسته ایم آن را فراهم کنیم.

رئیس دانشگاه پیام نورآذربایجان شرقی اصلاح هرم هیئت علمی در مراکز و واحدهای پیام نور استان را از برنامه های در دست اقدام این دانشگاه نام برد و تصریح کرد: تقویت پایگاههای علمی و اطلاعاتی در پیام نور استان جزو برنامه های این دانشگاه است و دانشگاه پیام نور استان آماده است تا از کارهای پژوهشی همکاران حمایت کند.

عبادیان با اشاره به اینکه سیاست دانشگاه حمایت از کارهای پژوهشی همکاران است؛ از عدم توجه کافی اعضای هیئت علمی به مسائل پژوهشی انتقاد و تصریح کرد: برخی از همکاران دغدغه کار پژوهشی و تولید علم را ندارند.

حجت الاسلام سیدیوسف جابری از استادان حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) شهرستان بناب با بیان ویژگی های استاد شهید مرتضی مطهری گفت: استاد شهید مطهری به عنوان یک روشنفکر دینی و دانشگاهی بهترین الگو برای استادان و دانشجویان آگاه و روشنفکر ایرانی است.

وی از شهید مطهری و شهید بهشتی به عنوان استادی نمونه یاد کرد و از استادان و دانشجویان خواست تا ادامه دهنده راه این شهدای گرانقدر باشند.

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید