فراخوان برگزاری دو دوره آموزشی آمادگی مسابقه نانو در اسفندماه امسال

http://www.callforpapers.ir/دو دوره آموزشی آمادگی چهارمین مسابقه ملی فناوری نانو از سوی مرکز نانوفناوری شهید چمران و دانشگاه آزاد اسلامی قم در اسفند ماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ کارگاه آموزشی سه روزه فناوری نانو دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم، 6 تا 8 اسفند ماه با ارائه اعضای هیات علمی دانشگاه و مدرسان دارای گواهی توانمندی تدریس فناوری نانو به همت تیم تحقیقاتی فناوری نانوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم در تالار غدیر واحد 15 خرداد برگزار می‌شود.

به نوشته سایت نانو، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد با شماره تلفن 09191981754 تماس بگیرند.

دوره مقدماتی فناوری نانو در مرکز نانوفناوری شهید چمران نیز در تاریخ‌های 9، 16 و 23 اسفندماه با تدریس اعضای هیات علمی دانشگاه و مدرسان دارای گواهی توانمندی تدریس فناوری نانو برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد با شماره تلفن7-66412936 تماس بگیرند.

بر اساس این گزارش، افراد می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و حضور در کارگاه‌های فوق از طریق تلفن‌های اعلام شده با دبیرخانه کارگاه‌ها و یا از طریق شماره تلفن 09190424205 با ‏دبیرخانه مسابقه ملی فناوری نانو تماس بگیرند.

چهارمین مسابقه ملی فناوری نانو در یک مرحله‏ و بصورت تئوری در تاریخ 19 اردیبهشت‌ ماه 1393، با همکاری کمیته فناوری نانوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید