کارگاه «ارزیابی اقتصادی طرح‌ها» برگزار می‌شود

http://www.callforpapers.ir/گروه پژوهشی اقتصاد گردشگری پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی، کارگاهی با عنوان «ارزیابی اقتصادی طرح‌ها» برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی، ارزیابی اقتصادی طرح‌ها به عنوان یکی از مهمترین تکنیک‌های مقایسه، تصمیم گیری، انتخاب از میان مجموعه راهکارها بر اساس شرایط مطلوب اقتصادی تلقی می‌شود که باعث می‌شود هر پروژه‌ای قبل از اجرا از نظر مالی و فنی مورد ارزیابی قرار گیرد.

سرفصل‌های این کارگاه مفاهیم و اصول پایه در تهیه و ارزیابی اقتصادی طرح‌ها، اصول اساسی در برآورد و ارزیابی اقتصادی طرح‌ها و فاکتورهای (روابط تبدیلی) ارزیابی و توجیه اقتصادی پروژه‌ها، روش‌های کاربردی در ارزیابی اقتصادی پروژه‌های سرمایه‌گذاری است.

مدرس کارگاه مهندس علی سروری، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد و زمان برگزاری آن روزهای 11، 12 و 15 اسفند ساعت 12- 8 و 18 اسفند ساعت 18-16 است.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان به شرکت در این کارگاه می‌توانند با واریز مبلغ یکصدهزار تومان (20 درصد تخفیف برای دانشجویان) به حساب شماره 403022640 بانک تجارت به نام جهاد دانشگاهی مشهد و تکمیل فرم ثبت نام از سایت پژوهشکده گردشگری به آدرس http://itor.ir و ارسال مدارک شامل فرم ثبت نام و اسکن فیش واریزی به پست الکترونیک economics@jdm.ac.ir economics@jdm.ac.ir در این کارگاه ثبت نام کنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید