برگزاری اولین همایش «دستاوردهای نوین علمی در تربیت بدنی»

http://www.callforpapers.ir/اولین همایش ملی «دستاوردهای نوین علمی در تربیت بدنی و علوم ورزشی»، 7 اسفندماه امسال در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ حسین قاسمی، رییس مرکز آموزشی فرهنگی سمای واحد قائمشهر در گفت‌وگو با ایسنا، هدف از برگزاری این همایش را ارزیابی دستاوردهای علمی محققان و پژوهشگران در خصوص یافته‌های نوین تربیت بدنی دانست.

رییس مرکز آموزشی فرهنگی سما واحد قائمشهر اظهار کرد: همایش ملی دستاوردهای نوین علمی در تربیت بدنی و علوم ورزشی در چهار محور مدیریت ورزشی، فیزیولوژی و تغذیه ورزشی، بیومکانیک و فناوری ورزشی، آسیب شناسی و حرکات اصلاحی و رفتار حرکتی و روانشناسی ورزشی برگزار می‌شود.

قاسمی خاطرنشان کرد: محور ویژه این همایش ورزش در مدارس است که با حضور مسؤولین عالی رتبه دانشگاه آزاد اسلامی به تبادل نظر و ارائه راهکارهای مناسب جهت توسعه ورزش و تربیت بدنی به عنوان محور سلامتی جسم و جان خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: تعداد 470 مقاله به دبیرخانه همایش از سراسر کشور ارسال شده است که با داوری مقالات از سوی کمیته علمی همایش حدود 230 مقاله در دو بخش سخنرانی و پوستر جهت ارائه در روز همایش پذیرفته شده است.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید