تمدید مهلت ثبت نام در دومین نمایشگاه «تجهیزات ساخت ایران»

http://www.callforpapers.ir/مهلت ثبت نام در دومین نمایشگاه «تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران»، با توجه به استقبال بسیار گسترده شرکت‌های سازنده تجهیزات و تولیدکنندگان مواد مصرفی آزمایشگاهی در داخل کشور تا تاریخ دهم اسفند ماه امسال تمدید شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ دومین نمایشگاه «تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران» از هفتم تا یازدهم اردیبهشت ماه 1393 در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، تا کنون حدود 170 شرکت برای حضور در این نمایشگاه ثبت نام کرده‌اند که با تمدید تاریخ ثبت‌نام پیش‌بینی می‌شود حدود 250 شرکت در دومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران شرکت کنند.

تمام شرکت‌های سازنده تجهیزات و تولیدکنندگان مواد مصرفی آزمایشگاهی در داخل کشور می‌توانند به منظور ثبت‌نام، به پایگاه اطلاع‌رسانی نمایشگاه به نشانی iranlabexpo.ir مراجعه کنند. حضور قطعی در نمایشگاه پس از تایید فنی محصولات و محرز بودن نقش آن شرکت در بومی سازی و دستیابی به فناوری ساخت تجهیز و یا تولید محصولات خواهد بود.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان می‌توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی نمایشگاه مراجعه کنند و یا با دبیرخانه نمایشگاه از طریق شماره تلفن 66563224-021 تماس بگیرند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید