آزمون زبان تولیمو پنجشنبه در 9 شهر برگزار می‌شود

http://www.callforpapers.ir/هشتاد و ششمین دوره آزمون زبان انگلیسی پیشرفته روز پنجشنبه هشتم اسفند ماه به طور همزمان در 9 شهرستان مختلف کشور برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور؛  این آزمون به صورت همزمان در شهرستانهای اصفهان، بابل، تبریز، تهران، شیراز، کرمان، رشت، مشهد و کیش برگزار خواهد شد.

برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه ششم اسفند ماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org قرار می‌گیرد تا شرکت‌کنندگان در آزمون بتوانند با وارد کردن اطلاعات خود شامل: شماره پرونده، کد رهگیری و یا نام و نام‌خانوادگی، سال تولد و شماره کارت ملی نسبت به پرینت آن اقدام نمایند.

بدیهی است هر داوطلب برای شرکت در جلسه آزمون باید پرینت کارت شرکت در جلسه آزمون و اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار خود را ارائه نماید.

واحد اطلاعات و پاسخگویی به سوالات سازمان سنجش از این تاریخ لغایت هفتم اسفند ماه همه روزه به غیر از ایام تعطیل و در وقت اداری آماده پاسخگویی به سوالات داوطلبان می‌باشد. لذا داوطلبان به منظور پاسخگویی به سوالات خود می‌توانند فقط با شماره تلفن‌های 88923595 الی 88923599 تماس حاصل نموده و از مراجعه حضوری خودداری نمایند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید