تمدید مهلت شرکت در جشنواره سراسری فرهنگی دانشجویی «باران»

http://www.callforpapers.ir/نخستین جشنواره فرهنگی دانشجویی حمایت از محیط زیست و منابع طبیعی با عنوان «باران» که توسط سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی در چهار بخش برگزار می‌شود تا پایان فروردین 93 تمدید شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ نخستین جشنواره سراسری دانشجویی – فرهنگی «باران» در محورهای «فکر کنید، بخورید، صرفه جویی کنید؛ اشاره به آیه شریفه«بخورید و بیاشامید؛ اما اسراف نکنید»، «نقش من در حمایت از محیط زیست» و «آموزش حفاظت از محیط زیست به کودکان» در بخش‌های عکس،‌ کاریکاتور،‌ داستان کوتاه و وبلاگ برگزار خواهد شد.

مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پایان فروردین 93 تمدید شده و جوایز هر بخش شامل نفر اول: 10 میلیون ریال،‌ نفر دوم‌: 7 میلیون ریال، نفر سوم: 5 میلیون ریال و نفر چهارم: سه میلیون ریال خواهد بود.

دبیرخانه محیط زیست سازمان دانشجویان اعلام کرد: دانشجویان می‌توانند از فرصت به دست آمده استفاده نمایند و در تعطیلات نوروز سوژه‌های ناب تری در رابطه با محیط زیست پیدا کنند و آثار خود را در بخش‌های مختلف برای دبیرخانه ارسال نمایند.

این دبیرخانه، برگزاری دو دوره همایش سراسری مسوولان گروهی دانشجویی حامی محیط زیست و منابع طبیعی، طرح ملی بنشانیم درخت و برگزاری نشست‌ها ‌و کارگا‌ه‌های تخصصی محیط زیست را در کارنامه‌ خود دارد.

دانشجویان علاقمند می‌توانند برای دریافت آگاهی‌های بیشتر از قوانین جشنواره و ارسال اثر خود به پایگاه اینترنتی http://studentcity.ir/mhoitezist مراجعه کنند. لازم به ذکر است تمامی مراحل دریافت آثار تنها از طریق همین پایگاه انجام می‌شود. همچنین دبیرخانه محیط زیست با شماره‌های 66978000-021 پاسخگوی علاقمندان خواهد بود.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید