کارخانه‌ی تولید بتن سبک (هبلکس) بیرجند افتتاح می‌شود

http://www.bananews.irمدیرکل روابط عمومی آستان قدس رضوی از افتتاح کارخانه‌ی تولید بتن سبک طی هفته‌ی جاری در شهرستان بیرجند خبر داد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (www.callforpapers.ir) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، حسین یوسفی اظهار داشت: آستان قدس رضوی در ادامه سیاست‌های کلان خود در عمل به نیات واقفان و توسعه و عمران موقوفات و تحقق و اجرای پروژه‌های عام‌المنفعه، محرومیت‌زدائی، کمک به ایجاد اشتغال و حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی، اقدام به ایجاد کارخانه بنای سبک در شهرستان بیرجند کرد که بزودی با حضور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی و مسئولان اجرایی خراسان‌جنوبی افتتاح می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی آستان قدس رضوی در ارتباط با نقش موثر تولید این صنعت در گسترش تکنولوژی نوین و ایجاد اشتغال افزود: این کارخانه که از محل عواید موقوفه مرحوم بجستانی مقدم احداث شده است، علاوه بر ایجاد اشتغال برای بیش از 90 نفر، از نظر اقتصادی برای کاهش هزینه‌های ساختمان، مقاومت در برابر آتش، عایق بودن در برابر گرما، سرما و صدا و همچنین سرعت عمل بالا در اجرای پروژه‌های عظیم نیز موثر است.

یوسفی تصریح کرد: کارخانه هبلکس بیرجند در کیلومتر 12 محور بیرجند – کرمان، در شهرک صنعتی بیرجند واقع شده است، که از سال گذشته فعالیت خود را به صورت آزمایشی آغاز کرده و هم‌اکنون به تولید تجاری رسیده است.

وی گفت: بتن سبک اتوکلاو به عنوان محصولی درجه یک، دارنده نخستین گواهی‌نامه فنی از مرکز تحقیقات مسکن و ساختمان در شرق کشور است.

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید