کنفرانس ایمنی پرتوهای غیر یون ساز

http://www.callforpapers.ir/دومین کنفرانس ایمنی پرتوهای غیر یون ساز با حمایت سازمان انرژی اتمی، انجمن حفاظت در برابر اشعه ایرانیان و دانشگاه شیراز آغاز به کار کرد.
به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (www.callforpapers.ir)، این کنفرانس با هدف بررسی میدان های الکتریکی و مغناطیسی با فرکانس های کم و پرتوهای رادیویی و ماکروویو و نیز پرتوهای نور و لیزری از امروز چهارشنبه به مدت 2 روز در شیراز آغاز به کار کرد.

علاوه بر سازمان انرژی اتمی و انجمن حفاظت در برابر اشعه ایرانیان مرکز تحقیقات تابش دانشگاه شیراز و نیز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از دیگر حامیان این کنفرانس علمی هستند.

رضا فقیهی رئیس مرکز تحقیقات تابش دانشگاه شیراز و دبیر این کنفرانس هدف از برگزاری آن را بررسی نگرانی مردم نسبت به تابش های غیر یون ساز و آنتن های مخابراتی و تلفن همراه عنوان کرد و گفت: ارائه کارهای تحقیقاتی در این زمینه می تواند اثرات ناشی از این تابش ها را تا حد زیادی برای مردم مشخص کند.

وی با بیان اینکه اولین کنفرانس ایمنی تشعشع در سال 89 و با هدف بررسی ایمنی تشعشع در شبکه های تلفن همراه برگزار شد، خاطر نشان کرد: امسال و در دومین دوره این همایش بیش از 140 مقاله به این کنفرانس ارسال شده است که 60 مقاله طی 2 روز برای سخنرانی در نظر گرفته شده است.

فقیهی تعداد مقالات پذیرفته شده را به صورت پوستر 35 مقاله عنوان کرد و گفت: برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع ایمنی پرتوهای غیر یون ساز از جمله برنامه های جنبی این همایش خواهد بود.

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید