آخرین مهلت ارسال مقاله به همایش «پدافند غیر عامل و علوم انسانی»

http://www.callforpapers.ir/مدیر گروه علوم اجتماعی دانشگاه کاشان از برگزاری همایش ملی «پدافند غیرعامل و علوم انسانی» در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ دکتر محسن نیازی، هدف از برگزاری این همایش را فرهنگ سازی، ایجاد باور در مورد نقش و تاثیر پدافند غیرعامل در کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی و شناسایی و بررسی جایگاه و اهمیت پدافند غیرعامل در علوم انسانی و علوم اجتماعی ذکر کرد.

وی افزود: شناسایی اهمیت پدافند غیرعامل در بدنه مدیریتی کشور به طور عام و مدیریتی دانشگاهها به طور خاص، شناسایی ضرورت پدافند غیرعامل در ساختار ملی و پژوهشی سازمان‌ها و نهادهای اجتماعی و طرح نیازسنجی ضرورت‌های پدافند غیرعامل دستگاه‌های اجرایی و آموزشی کشور از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.

وی خاطر نشان کرد: با برگزاری این همایش نگاه کارشناسی علمی و عملیاتی به پدافند غیرعامل و تبادل اطلاعات میان کارشناسان، متخصصان و پژوهشگران فراهم می‌شود.

نیازی، مبانی و اصول پدافند غیرعامل، پدافند غیرعامل و علوم انسانی، سرمایه اجتماعی، مشارکت، اعتماد، انسجام آگاهی و پدافند غیرعامل، فرهنگ و سرمایه فرهنگی، برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی و پدافند غیرعامل را از جمله محورهای این همایش بیان کرد.

دبیر برگزاری این همایش خاطر نشان کرد: مدیریت بحران، توسعه شهری و روستایی، امنیت فردی و اجتماعی، هویت و پدافند غیرعامل، آمایش سرزمین، برنامه‌ریزی شهری و منطقه‌ای، معماری، مرمت و بافتهای فرسوده شهری، روانشناسی و مدیریت و برنامه‌ریزی آموزشی، متون دینی و اسلامی (قرآن، نهج البلاغه، روایات و احادیث) و پدافند غیرعامل و حقوق و آسیب‌های اجتماعی و پدافند غیرعامل از دیگر محورهای این همایش است.

نیازی، زمان ارسال چکیده مقالات را تا پانزدهم و ارسال اصل مقالات را تا 30 اسفند ماه امسال ذکر کرد و افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این همایش، گروه علوم اجتماعی دانشکده علوم انسانی دانشگاه کاشان ارسال کنند.

بر اساس این گزارش، همایش ملی «پدافند غیر عامل و علوم انسانی» با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان پدافند غیرعامل کشور 29 اردیبهشت ماه سال آینده در دانشگاه کاشان برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است این همایش تحت حمایت رسمی سیویلیکا برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید