برگزاری کنفرانس «هیدروژن و پیل سوختی» در دانشگاه خواجه‌نصیر

 

http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1390/06/16/968073_PhotoA.jpgدومین کنفرانس «هیدروژن و پیل سوختی» به همت کمیته راهبری پیل‌سوختی و سازمان انرژی‌های نو ایران در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (www.callforpapers.ir) دومین کنفرانس «هیدروژن و پیل سوختی» به همت کمیته راهبری پیل‌سوختی و سازمان انرژی‌های نو ایران و به میزبانی دانشگاه صنعتی خواجه‌نصیرالدین طوسی طی روزهای 13و 14 اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

این کنفرانس که هدف آن ایجاد فرصت مناسب برای تبادل اطلاعات و تجربیات علمی و فنی برای اعتلای هرچه بیشتر دانش و فناوری در حوزه پیل سوختی و به نوعی هم‌افزایی در این حوزه است، با شرکت استادان، محققان، دانشجویان، پژوهشگران و مدیران ارشد صنعتی کشور که در این حوزه فعالیت دارند، برگزار می‌شود.

فناوری پیل سوختی ازجمله مواردی است که در کشور ما دارای مسیری روشن و سند چشم‌انداز بوده، از این‌رو کمیته برگزاری دومین کنفرانس هیدروژن و پیل سوختی با توجه به سند راهبرد ملی پیل‌سوختی، نشست‌های تخصصی برگزار می‌کند.

همچنین ارائه کارگاه‌های آموزشی و ترویجی و نمایشگاه‌های تخصصی ازجمله دیگر برنامه‌های این کمیته برای نشر، ترویج و تشویق فعالان در این حوزه است.

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید