ارائه 198 مقاله در نهمین کنگره پژوهشی دانشجویان شرق کشور

http://www.callforpapers.ir/نهمین کنگره پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی شرق کشور 6 تا 8 اسفند ماه امسال به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ نوید ربیعی، دبیر علمی نهمین کنگره پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی شرق کشور اظهار کرد: 15 دی ماه امسال آخرین مهلت ارسال آثار به این کنگره بود که در مجموع 841 مقاله به این کنگره ارسال شد و پس از بررسی اولیه مقالات از نظر شیوه نگارشی و ساختاری، این تعداد به 654 مقاله کاهش پیدا کرد و بعد از داوری این مقالات توسط اعضای هیات علمی 412 مقاله پذیرفته شد.

ربیعی با اشاره به اینکه 164 نفر از دانشگاهیان کشور برای داوری این کنگره اعلام آمادگی کرده بودند، عنوان کرد: بعد از دریافت رزومه کاری این افراد، 78 نفر برای داوری نهمین کنگره پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی شرق کشور قبول شدند.

وی با بیان اینکه در مرحله نهایی، مقالات ارسالی توسط دو نفر از دانشجویان محقق مورد داوری قرار گرفته‌ است، افزود: در نهایت 198 مقاله برای ارائه در این کنگره پذیرفته شد.

دبیر علمی نهمین کنگره پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی شرق کشور تأکید کرد: از این تعداد 48 مقاله به صورت سخنرانی و 150 مقاله نیز به صورت پوستر ارائه می‌شوند که در مجموع مقالات ارسالی از سه منظر اصلی تحقیقات کاربردی، سلامت روان و طب مکمل گیاهان دارویی مورد بررسی قرار می‌گیرند.

ربیعی علوم پایه، دندانپزشکی، پیراپزشکی، پژوهش و سلامت، اخلاق پزشکی و اختراعات و ابداعات را از جمله محورهای این کنگره دانست و یادآور شد: این کنگره در 20 محور برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید