نماد سایت فراخوان مقاله کنفرانس، همایش، مجله و ژورنال علمی پژوهشی

یازدهمین كنگره بین المللی ایمونولوژی و آلرژی در تهران آغاز به كار كرد

 

یازدهمین كنگره بین المللی ایمونولوژی و آلرژی عصر امروز پنج شنبه با حضور بیست میهمان خارجی جمعی از متخصصان و محققان این رشته در برج میلاد تهران آغاز بكار كرد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دبیر علمی یازدهمین كنگره بین المللی ایمونولوژی و آلرژی در این مراسم گفت : این كنگره با 40 موضوع در حوزه ایمونولوژی و آلرژی با محوریت بالینی به مدت سه روز برگزار می شود .

دكتر ‘طوبی غضنفری ‘ افزود: در این همایش متخصصانی از كشورهای انگلستان ،بلژیك ،فرانسه ،آلمان و هلند به منظور تشریك تجارب علمی و برزگزاری 28 كارگاه و بیش از 100 سخنرانی علمی شركت كرده اند.

وی بااشاره به برگزاری نمایشگاه جانبی در كنار این كنگره گفت : 25 شركت آخرین دستاوردهای علمی و تحقیقاتی خود را در زمینه علم ایمونولوژی و آلرژی به شركت كنندگان ارایه می كنند .

غضنفری با بیان اینكه دهم اردیبهشت ماه روز ایمونولوژی و آلرژی نامگذاری شده است ،گفت : كنگره یازدهم با شعار از تخقیقات پایه تا كاربردهای بالینی در زمینه بیماری های عفونی ،آسم و آلرژی برگزار می شود .

وی با اشاره به حضور گسترده دانشجویان و اعضای انجمن ایمونولوژی ایران گفت :‌ در طول چند سال اخیر تحقیقات بنیادی و بسیار خوبی در غالب پایان نامه ،طرح های علمی و دانشگاهی در این بخش صورت گرفته است.

 

خروج از نسخه موبایل