كنفرانس ملی علوم و مهندسی جداسازی در زاهدان برگزار می شود

www.BanaNews.irسومین دوره كنفرانس ملی علوم و مهندسی جداسازی به میزبانی دانشگاه سیستان و بلوچستان طی روزهای 13 تا 15 اردیبهشت ماه در زاهدان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir)، رییس كنفرانس ملی علوم و مهندسی جداسازی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: دانشگاه سیستان و بلوچستان در راستای تحقق اهداف بلندمدت پژوهشی خود و توسعه هر چه بیشتر ارتباطات علمی بین پژوهشگران كشور و ایجاد محیط مناسب برای برقراری ارتباطات علمی و تبادل افكار این كنفرانس را با همكاری انجمن مهندسی شیمی ایران برگزار می كند.

دكتر ‘فرهاد شهركی’ افزود: اعضای هیات علمی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی كشور، پژوهشگران، دست اندركاران صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و دانشجویان تحصیلات تكمیلی از جمله میهمانان این كنفرانس علمی محسوب می شوند.

معاون آموزشی دانشگاه سیستان و بلوچستان ادامه داد: دوره‌های گذشته این كنفرانس در دانشگاه شهید باهنر كرمان برگزار و با استقبال درخور توجهی از سوی دانشجویان و پژوهشگران رو به رو شده است.

وی گفت: ارتباط بین علوم جداسازی در مهندسی شیمی با صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، بیان دستاورهای نوین در زمینه مهندسی جداسازی، تبادل اطلاعات علمی بین دانشگاههای سراسر كشور و به روز كردن اطلاعات علم جداسازی در مقایسه با دانشگاههای خارج از مهمترین اهداف برگزاری این كنفرانس است.

وی افزود: داوران از بین 180 مقاله رسیده به دبیرخانه كنفرانس 100 مقاله را برگزیدند كه 40 اثر به صورت شفاهی و 60 اثر نیز در قالب پوستر عرضه خواهد شد.

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید