اعلام حمایت نهاد شهید «دستواره» از برگزیدگان چهارمین مسابقه نانو

http://www.callforpapers.ir/موسسه آموزشی آماد و پشتیبانی شهید «دستواره» از داوطلبانی که از طریق این نهادهای ترویجی اقدام به ثبت نام چهارمین مسابقه ملی فناوری نانو کنند و موفق به کسب رتبه اول تا دهم کل آزمون شوند، حمایت می‌کند.

به گزارش پایگاه فراخوانهای  علمی پژوهشی کشور، موسسه آموزشی آماد و پشتیبانی شهید «دستواره» از جمله شرکت‌های آموزشی ثبت شده در بانک اطلاعات نهادهای ترویجی فناوری نانو در سال 1392 است. این موسسه وابسته به مرکز آموزش علمی کاربردی شهید «دستواره» است که از جمله مراکز دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور محسوب می‌شود.

به نوشته سایت نانو، داوطلبان علاقه‌مند به برخوردای از تسهیلات اعلام شده از سوی این مرکز می‌توانند با مراجعه حضوی به این مرکز به نشانی تهران، شمال به جنوب بزرگراه آزادگان، شهرک استقلال، انتهای بلوار عبیدی، مرکز آموزش شهید دستواره و یا از طریق پایگاه اینترنتی www.dastvareh.ir و تلفن‌های 09199114484 و 44517667-021 در خصوص نحوه ثبت نام از طریق این مرکز در مسابقه اطلاعات دریافت کنند.

ثبت نام داوطلبان از طریق نهادهای ترویجی فناوری نانو در چهارمین مسابقه ملی فناوری نانو با 50 درصد تخفیف صورت می‌پذیرد.

داوطلبان می‌توانند جهت کسب اطلاعات در خصوص نهادهای ترویجی فناوری نانو هر شهر یا استان کشور و برخورداری از تخفیف ثبت نام و شرکت در دوره‌های آموزشی برگزار شده توسط نهادهای ترویجی با پست الکترونیکی competition@nano.ir مکاتبه کنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید