کارگاه «آشنایی با روش تحقیق و نحوه نگارش پایان‌نامه»

http://www.callforpapers.ir/ثبت نام کارگاه آموزشی تخصصی ویژه گروه علوم انسانی توسط مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID) آغاز شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی، کارگاه آموزشی «آشنایی با روش تحقیق، پروپوزال نویسی و نحوه نگارش پایان‌نامه ویژه گروه تخصصی علوم انسانی»، پنجشنبه 17 بهمن ماه در سالن کنفرانس مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی در تهران برگزار می‌شود.

در این کارگاه تخصصی که برای اولین بار به صورت یک مجموعه برای محققان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته‌های علوم انسانی برگزار می‌شود، دکتر مجید کفاشی، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان مدرس حضور خواهد داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام در این کارگاه آموزشی به تارگاه مرکز اطلاعات علمی به نشانی www.SID.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 44265001 تماس بگیرند. در پایان این کارگاه به شرکت کنندگان گواهی‌نامه حضور در کارگاه اعطا می‌شود.

بر اساس این گزارش، مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی به عنوان بانک جامع و روزآمد منابع علمی تا کنون بیش از 50 کارگاه تخصصی در موضوعات مختلف علمی برگزار کرده است.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید