آغاز ثبت نام مسابقات کشوری «دومینو» در دانشگاه صنعتی امیرکبیر

http://www.callforpapers.ir/از سوی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، پنجمین دوره مسابقات کشوری دومینو در اسفندماه برگزار می‌شود و تیم‌های دانش آموزی و دانشجویی تا 30 بهمن ماه برای ثبت نام مهلت دارند.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ علی مهجوری – دبیر پنجمین دوره مسابقات کشوری دومینو – با بیان اینکه مسابقات دومینو در دو بخش برگزار خواهد شد، گفت: در بخش دومینوی «تاپلینگ» به صورت گروه‌های چهار نفره برگزار می‌شود که در این رقابت تیم‌ها باید طرح خاص را با مهره‌های دومینو ایجاد کرده و بر اساس شاخص‌های داوری مورد نیاز، امتیاز خاصی را کسب کنند.

وی، دومینو «استکینگ» را بخش جداگانه‌ای از «تاپلینگ» دانست و اظهار داشت: این بخش مخصوص تماشاگران مسابقات است که طی آن شرکت کنندگان باید برخی از مهره‌ها را بر روی یک مهره به عنوان پایه قرار دهند و بر اساس تعداد مهره‌ها به آنها جایزه تعلق خواهد گرفت.

مهجوری، هدف از برگزاری این مسابقات را ترویج روحیه تعاون و همکاری و کار تیمی در بین دانشجویان و دانش آموزان ذکر کرد و افزود: تلاش دانشجویان در تبدیل ایده‌ها و خلاقیتشان در کار عملی و ایجاد محیطی شاد و مفرح همراه با کار علمی و به کارگیری عناصر فنی مسابقات از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات است.

دبیر پنجمین دوره مسابقات کشوری دومینو تصریح کرد: این دوره از مسابقات در دو بخش دانش آموزی و دانشجویی برگزار خواهد شد که ثبت نام تمام تیم‌ها تا 30 بهمن ماه جاری به صورت اینترنتی و حضوری ادامه دارد.

وی زمان برگزاری این مسابقات را از 17 تا 21 اسفندماه جاری ذکرکرد و ادامه داد: نوبت مسابقه هر تیم پیش از برگزاری مسابقات از طریق پست الکترونیکی آنها اعلام خواهد شد.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید