دانشگاه سمنان، میزبان دومین کنفرانس انتقال حرارت و جرم ایران

http://www.callforpapers.ir/دومین کنفرانس علمی انتقال حرارت و جرم ایران، 27 و 28 آبان ماه سال آینده به میزبانی دانشگاه سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور؛ دکتر محمدصادق ولی پور، دبیر کنفرانس علمی انتقال حرارت و جرم ایران با اعلام این خبر افزود: این کنفرانس به همت دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه سمنان و انجمن مهندسان مکانیک ایران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این کنفرانس علمی در 17 محور برگزار می‌شود، تصریح کرد: انتقال حرارت، جابجایی هدایت و تشعشع، جریانهای چند فازی، انتقال حرارت و جرم در محیط‌ های متخلخل، انتقال حرارت در ابعاد میکرو و نانو، فرآیندهای انتقال حرارت و جرم در سیستم‌های بیولوژیکی، کاربرد انتقال حرارت و جرم در صنایع حرارتی و نیروگاهی و روش‌های ترکیبی و اندازه‌گیری در انتقال حرارت و جرم از جمله محورهای این کنفرانس است.

دبیر کنفرانس علمی انتقال حرارت و جرم ایران، تبادل اطلاعات نتایج تحقیقات بین مهندسان مکانیک، شیمی و دیگر رشته‌های مرتبط برای گسترش و ارتقای جایگاه انتقال حرارت و جرم در علوم مهندسی را از جمله اهداف برگزاری این کنفرانس علمی عنوان کرد.

وی همچنین رشد و توسعه تحقیقات علمی کاربردی در بین استادان، متخصصان، پژوهشگران و دانشجویان دوره‌های تحصیلات تکمیلی را از دیگر اهداف برگزاری این کنفرانس برشمرد.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید