نگارش 95 مقاله در دانشگاه آزاد علی آبادکتول

http://www.callforpapers.ir/رئیس شورای پژوهش و فناوری منطقه 10 دانشگاه آزاد گفت: واحد علی اباد کتول با تولید 95 عنوان مقاله رتبه اول تولید مقالات ISI منطقه 10 را در سال 1390 به خود اختصاص داده است.
به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir)، علیرضا ایرانبخش صبح شنبه در جمع اعضای هیئت علمی علی آبادکتول، ارتقای کیفیت و فعالیتهای پژوهشی مبتنی بر تولید علم و فناوری و کسب درآمد از فعالیتهای پژوهشی را از مهمترین اولویت های این واحد دانشگاهی برشمرد.

وی گفت: طبق سند راهبردی پژوهش ، این واحد دانشگاهی در صدد است  با بهره گیری از همه ظرفیت ها و توانایی های موجود نسبت به گسترش کمی و کیفی مقالات علمی با رویکرد تجاری و ایجاد منابع نو اقدام نماید.

ایرانبخش یادآور شد: دانشگاه آزاد علی آباد کتول اکنون در بیست و چهارمین سال تاسیس با درجه بسیار بزرگ و چهار دانشکده مصوب، با 85 رشته تحصیلی، هشت هزار دانشجو، 15 هزار و 445 فارغ التحصیل و 195 عضو هیئت علمی در راستای سیاست های کلان منطقه 10 دانشگاه آزاد اسلامی که مشتمل بر برنامه مداری،‌شورا محوری و توسعه است گام برداشته و با رعایت استانداردهای بین المللی به گسترش همه جانبه این واحد دانشگاهی در عرصه های جهانی می پردازد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش همه جانبه هیئت رئیسه در ارتقاء کیفیت در همه حوزه ها، تثبیت جایگاه واقعی این واحد دانشگاهی در سراسر کشور را  مرهون تلاش ، تعامل و همدلی همه اساتید ، کارکنان و دانشجویان دانست و گفت : در حال حاضر  واحد علی اباد کتول با تمرکز بر دستیابی به اعضای هیات علمی برجسته و کیفی جهت تولید علم و توسعه متوازن فعالیت های آموزشی ، پژوهشی و فرهنگی در راستای نیل به استاندارهای ملی و ایجاد پیوندهای پژوهشی بین المللی در حرکت است.

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید