نخستین کنگره بین‌المللی علوم زمین در مازندران برگزار می‌شود

http://www.callforpapers.ir/سی و دومین گردهمایی و نخستین کنگره بین‌المللی تخصصی علوم زمین با محوریت علوم زمین و توسعه پایدار در مازندران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ علی نبیان، معاون امور عمرانی استاندار مازندران با ذکر این خبر، زمان برگزاری این کنگره را 28 و 29 بهمن ماه امسال اعلام کرد و افزود: در این کنگره موضوعاتی همچون ژئومکانیک، ژئوتکنیک، زمین شناسی شهری، انتخاب ساختگاه، دفن زباله، آتشفشان، زمین لغزش، سیل و فرونشست به بحث و تبادل نظر گذاشته خواهد شد.

وی گفت: سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور در راستای تحقق وظایف خود در انجام پژوهش و بررسی های علمی و فنی در حوزه علوم زمین، این گردهمایی را با حضور اساتید، اندیشمندان، پیشکسوتان، دانشجویان و علاقه مندان عرصه زمین شناسی برگزار می‌کند.

نبیان دستاوردهای این کنگره را مهم و قابل استناد دانست و افزود: یقیناً برگزاری این دوره از گردهمایی با حضور اساتید و صاحب نظران بنام داخلی و بین المللی، افقی جدید در گستره علوم زمین در عرصه منطقه‌ای و کشوری و در تعامل با دانش جهانی ترسیم خواهد کرد.

معاون عمرانی استاندار مازندران با بیان این که مقالات متعددی به دبیرخانه همایش ارسال شده است، تصریح کرد: زمان اعلام پذیرش مقالات دهم بهمن ماه خواهد بود.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید