تمدید مهلت ثبت نام در جشنواره نوآوری و شکوفایی تا چهارم بهمن ماه

http://www.callforpapers.ir/مهلت ثبت نام در ششمین جشنواره نوآوری و شکوفایی فجر انقلاب اسلامی تا چهارم بهمن ماه تمدید شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ دکتر آریا الستی، دبیر کل ششمین جشنواره نوآوری و شکوفایی فجر انقلاب اسلامی با بیان این مطلب گفت:‌ ششمین جشنواره نوآوری و شکوفایی فجر انقلاب اسلامی طی روزهای 14 تا 17 بهمن ماه در سالن میلاد محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

دبیر کل ششمین جشنواره نوآوری و شکوفایی فجر انقلاب اسلامی اظهارکرد: این جشنواره به طور سالانه با رویکرد تجاری سازی اختراعات در شش بخش داوری اختراعات، تجاری سازی اختراعات، دالان تسهیل کنندگان و سرمایه گذاران،اختراعات تجاری شده، بخش نیازمندی های فناورانه و پارک‌های علم وفناوری و مراکز رشد برگزار می شود.

وی افزود:‌ اختراعاتی که از اعتبار سطح 3 اختراعات بنیاد ملی نخبگان استفاده کرده اند، می توانند در بخش تجاری سازی جشنواره شرکت کنند.

الستی با اشاره به استقبال خوب مخترعان برای حضور در ششمین جشنواره نوآوری و شکوفایی ادامه داد: تاکنون 262 مخترع در بخش تجاری سازی و 250 مخترع در بخش داوری اخترعات ثبت نام کرده اند.

دبیر کل ششمین جشنواره نوآوری و شکوفایی فجر انقلاب اسلامی تصریح کرد: همچنین اتاق مذاکره بین مخترعان و سرمایه گذاران(CIP) در طول برگزاری جشنواره برای انعقاد قرارداد و تفاهم نامه انتقال فناوری، فروش اختراع و یا مشارکت در تولید برپاست.

گفتنی است، علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به وبگاه بنیاد ملی نخبگان به نشانی www.bmn.ir مراجعه کنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید