دوره فشرده تخصصی طراحی نمایشگاهی آكادمی داموس ایتالیا و دانشگاه تهران

 

 

دوره فشرده تخصصی طراحی نمایشگاهی آكادمی داموس ایتالیا و دانشگاه تهران، به همت قطب علمی فناوری معماری دانشگاه تهران، در تابستان 1391 در پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (www.callforpapers.ir)، در این دوره آقای «انریکو پینا» از اساتید برجسته آكادمی داموس ایتالیا، وظیفه نظارت بر پروژه های عملی شركت كنندگان این دوره را برعهده خواهند داشت. این دوره بصورت كاملا عملی با متدولوژی خاص آموزش دیزاین آكادمی داموس و با موضوع طراحی نمایشگاهی برگزار خواهد شد و در انتهای آن مدرك بین المللی دوره های فشرده آكادمی داموس به شركت كنندگان دوره اعطاء خواهد شد.

زمان و مكان برگزاری دوره:

شنبه 11 تا پنج شنبه 16 شهریور 1391، از ساعت 9 تا 13 و 15 تا 17، دانشکده معماری، پردیس هنرهای زیبای دنشگاه تهران

ویژگی های شركت كنندگان:

این دوره ویژه معماران، طراحان داخلی، طراحان صنعتی و رشته ها و زمینه های مرتبط با طراحی نمایشگاهی برنامه ریزی شده است و آشنایی با مبانی هنر و طراحی برای شركت كنندگان دوره ضروری است. لازم به توضیح است از متقاضیان دارای مدرک تحصیلی در رشته هایی غیر از هنر و طراحی ثبت نام به عمل نخواهد آمد.

زبان دوره:

مباحث این دوره به زبان انگلیسی ارائه خواهد شد و ترجمه همزمان به فارسی نیز صورت خواهد گرفت.مهلت ثبت نام:

یکشنبه 31 اردیبهشت 1391

با توجه به تجربه برگزاری دو دوره گذشته و محدودیت در ظرفیت شرکت کنندگان دوره (25نفر)، انتخاب لیست نهایی شرکت کنندگان دوره بر اساس اولویت ثبت نام آنان صورت خواهد گرفت و از مابقی متقاضیان ثبت نام به عمل نخواهد آمد.

شهریه دوره:

مبلغ 13.500.000 ریال

ثبت نام اولیه در کارگاه

رایانامه:

info@ceat.ir

تلفن:

021-61112458

آدرس:

خیابان انقلاب، دانشگاه تهران، پردیس هنرهای زیبا، دانشکده معماری، قطب علمی فناوری معماری

 

 

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید