تمدید مهلت ثبت‌نام در کنفرانس ملی کتابخانه دیجیتالی تا چهارم بهمن

http://www.callforpapers.ir/مهلت ثبت‌نام در نخستین کنفرانس ملی «کتابخانه دیجیتالی: یک دهه کتابخانه‌های دیجیتالی در ایران با نگاهی به آینده» تا چهارم بهمن ماه جاری تمدید شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ؛ نخستین کنفرانس ملی «کتابخانه دیجیتالی: یک دهه کتابخانه‌های دیجیتالی در ایران با نگاهی به آینده» به همت پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران و با همکاری انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران، نهم بهمن ماه جاری در محل مرکز تحقیقات مخابرات ایران (مؤسسه تحقیقات ارتباطات و فناوری اطلاعات) در تهران برگزار می‌شود.

محورهای موضوعی این کنفرانس را معماری، سیستم‌ها، ابزارها و فناوری‌ها، محتوا و مجموعه‌های دیجیتالی، استانداردهای کتابخانه های دیجیتالی، کاربران و کاربردپذیری، سازماندهی در کتابخانه های دیجیتالی، ارزیابی کتابخانه‌های دیجیتالی، مسائل قانونی، سازمانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، اقتصاد کتابخانه‌های دیجیتالی، نیروی انسانی متخصص، آینده کتابخانه‌های دیجیتال و نوآوری در کتابخانه‌های دیجیتالی تشکیل می‌دهند.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص همایش و کارگاه های آموزشی و ثبت‌نام به نشانی اینترنتی Incdl.irandoc.ac.ir مراجعه کنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید