جزئیات سه فراخوان کشوری برای جذب هیات علمی

http://www.callforpapers.ir/سه نهاد وزارت علوم، وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی در دی ماه جاری درباره جذب هیات علمی در دانشگاههای وابسته به این سه نهاد، فراخوان و اطلاعیه هایی را منتشر کردند.

به گزارش پایگاه فراخوانهای  علمی پژوهشی کشور ؛ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این دوره از فراخوان جذب هیات علمی در دانشگاه های علوم پزشکی یادآور شده است متقاضیان می توانند از اول دی ماه تا اول بهمن ماه در فرایند جذب هیات علمی ثبت نام کنند.

جذب هزار هیات علمی در علوم پزشکی

بر اساس این فراخوان یک هزار نفر عضو هیات علمی در 30 دانشگاه علوم پزشکی پس از ثبت نام و طی یک پروسه چهار ماه و نیمه در دانشگاهها جذب می شوند.

فراخوان در رشته های بالینی پزشکی و علوم پایه بوده و متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت مرکز امور هیات علمی و ورود به سامانه جذب مدارک مورد نیاز را تکمیل کنند.

اطلاعیه وزارت علوم برای فراخوان بهمن 92

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ادامه انتشار فراخوان هایی که دو بار در سال اعلام می کند این بار نیز جزئیات دومین فراخوان جذب هیات علمی سال 92 که از بهمن ماه آغاز می شود را اعلام کرد.

دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور تا 11 دی ماه مهلت دارند برای شرکت در فراخوان هشتم جذب هیات علمی که مرحله جدید آن از بهمن ماه آغاز می شود نیازهای خود را در سامانه مرکز جذب بارگذاری کنند و پس از بررسی نیازمندیها و بارگذاری نهایی توسط مرکز جذب اعضای هیات علمی طی روزهای 15 دی ماه تا اول بهمن ماه ، اطلاعیه تکمیلی منتشر می شود.

متقاضیان شرکت در فرایند جذب هیات علمی نیز در روزهای 2 تا 23 بهمن ماه 92 می توانند با مراجعه به سامانه جذب وزارت علوم، در این دوره از فراخوان شرکت کنند.

جزئیات ظرفیت جذب هیات علمی در دانشگاه آزاد

جدیدترین فراخوان جذب هیات علمی از سوی دانشگاه آزاد در 25 دیماه 92 منتشر شد و این دانشگاه در نظر دارد حدود 2500 عضو هيات علمي را از طریق اين فراخوان جذب کند.

بر اساس اعلام دانشگاه آزاد 2 هزار و 281 عضو هیات علمی به ترتيب در گروه هاي آموزشي علوم انساني با ظرفیت 878 نفر، هنر با ظرفیت 200 نفر، دروس عمومي با ظرفیت 111 نفر، علوم پايه با ظرفیت 69 نفر، فني مهندسي با ظرفیت 894 نفر، كشاورزي و دامپزشكي با ظرفیت 27 نفر و پزشكي با ظرفیت 102 نفر جذب می شوند.

دارا بودن مدرک دکتری تخصصی برای افرادی که به عنوان عضو هیات علمی جذب می شوند ضروری اعلام شده و متقاضیان بورس نیز باید دانشجوی دکتری بوده و حتی الامکان آزمون جامع خود را گذرانده باشند. در جذب دانشگاه آزاد اولویت با دارندگان مدرک دکتری و اولویت بورس با دانشجویان ترمهای آخر دوره دکتری است و متقاضیان می توانند با ورود به سامانه jazb.iau.ir تا 25 اسفندماه نسبت به ثبت نام در این فراخوان اقدام کنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید