فراخوان همایش «انشا و نویسندگی»

http://www.callforpapers.ir/نخستین همایش ملی «انشا و نویسندگی با عنوان «نگاهی نو به برنامه درسی انشا» فراخوان داده است.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور؛ هدف از برگزاری این همایش، کمک به شکل‌گیری گفتمان ناظر بر ارتقای جایگاه انشا، شناسایی وضعیت موجود آموزش انشا در ایران، شناسایی راهکارهای ترویج نوشتن در سایر حوزه‌های یادگیری، معرفی راهکارهای نوین آموزش انشا، شناسایی عوامل مؤثر در آموزش انشا و شناسایی موانع توسعه نوشتن در ایران عنوان شده است.

«رویکردهای نوین در آموزش انشا»، «تربیت معلم و آموزش انشا»، «نقش مدیران در آموزش انشا»، «نقش برنامه‌‏های درسی در آموزش نوشتن»، «تنوع گونه‏‌های نوشتن در دنیای امروز» و «آسیب‏‌شناسی نگارش‏‌های دانشجویی و دانش‌‏آموزی» برخی از محورهای این همایش هستند.

دبیر علمی همایش «انشا و نویسندگی» دکتر احمد تمیم‌داری، عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی، و دبیر اجرایی آن نیز دکتر علیرضا صادقی، عضو هیأت علمی دانشکده فرهنگ‌پژوهی دانشگاه علامه طباطبایی، است.

علاقه‌مندان به شرکت در این همایش می‌توانند مقالات خود را تا تاریخ ۱۵ اسفند‌ماه به نشانی ensha@atu.ac.ir بفرستند.

نخستین همایش «انشا و نویسندگی» با همکاری گروه آموزش زبان و ادبیات فارسی فرهنگستان زبان و ادب با عنوان «نگاهی نو به برنامه درسی انشا» و به همت پژوهشکده فرهنگ‌پژوهی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود.

بر اساس این خبر، زمان برگزاری این همایش روز چهارشنبه، ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۳، و در محل پژوهشکده فرهنگ‌پژوهی دانشگاه علامه طباطبایی واقع در تهران، خیابان کارگر جنوبی، چهارراه لشکر است.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید