کنفرانس ملی «مهندسی صنایع و سیستم‌ها» برگزار می‌شود

http://www.callforpapers.ir/دومین کنفرانس ملی «مهندسی صنایع و سیستم‌ها»، 6 و 7 اسفندماه امسال به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور؛ سید محمد امیری، رییس دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد اظهار کرد: مدیریت و برنامه ریزی برای گردآوری و ارائه دستاوردهای علمی و فناوری از رسالت‌های مهم هر دانشگاه است، گردهمایی سالانه پژوهشگران و صاحبنظران در عرصه‌های مختلف دانشگاه و صنعت جهت ارائه و معرفی دستاوردهای جدید علمی تخصصی و بحث و تبادل نظر پیرامون آنها با محوریت مقالات علمی، یکی از راهکارهای گسترش علم و توسعه فناوری است.

وی ادامه داد: از این رو بر آن شدیم تا با برگزاری دومین کنفرانس ملی مهندسی صنایع و سیستم‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد در اسفندماه سال 1392 میزبان پژوهشگران و اندیشمندان از سراسر مراکز آموزشی و پژوهشی کشور باشیم تا با همنشینی و هم اندیشی در مسیر توسعه آگاهی و تخصص در ایران اسلامی گام برداریم.

وی از جمله محورهای این کنفرانس را بهینه‌سازی و برنامه‌ریزی ریاضی، کاربرد تحلیل پوششی داده‌ها در مهندسی صنایع، پیش بینی و شبیه‌سازی سیستم‌ها، سیستم‌های ساخت و تولید پیشرفته، هوش مصنوعی و سیستم‌های خبره، مدیریت و مهندسی کیفیت و مدیریت، برنامه‌ریزی و کنترل پروژه و … عنوان کرد.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی www.ncies.ir مراجعه کنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید