سه کتاب تازه در حوزه بازاریابی انتشار یافت

http://www.callforpapers.ir/سه کتاب تازه در حوزه بازاریابی منتشر و روانه بازار کتاب شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور ،کتاب «توسعه مهندسی بازار با بزرگان بازاریابی و تبلیغات جهان» شامل 35 مصاحبه با بزرگان بازاریابی جهان می‌شود که با ترجمه احمد آخوندی‌، محسن جاویدموید، محمدرضا حسن‌زاده جوانیان‌ و مرتضی امیرعباسی منتشر شده است.

این کتاب در 344 صفحه و تیراژ 1100 نسخه با قیمت 18 هزار تومان در انتشارات بازاریابی منتشر شده است.

همچنین کتاب «بازاریابی به مثابه استراتژی» نوشته نیر مالیاکومار است که توسط سیدمحمود حسینی ترجمه شده است.

این کتاب به بررسی مفاهیم بازاریابی می‌پردازد و در هشت فصل تدوین شده است.

نویسنده درباره این کتاب نوشته است، این کتاب محصول بیش از 15 سال تحقیق‌، تدریس و مشاوره او در زمینه بازاریابی است و او معتقد است که بازاریابان نباید هرگز خود را در موضوعات تاکتیکی و اجرایی محدود کنند، بلکه باید در شکل دادن به آینده و سرنوشت سازمان‌ها نقش مؤثرتری را ایفا کنند.

این کتاب در 227 صفحه با تیراژ 1100 نسخه و قیمت 12 هزار تومان از سوی انتشارات یادشده منتشر شده است.

همچنین «چهل گفتار پیرامون ارتقای مهارت‌های مشتری‎نوازی» نوشته پرویز درگی است که به موضوعاتی چون مشتری‌مداری در آیینه زمان‌، گذری بر آینده انتظارات مشتریان‌، هنر ارزش‌آفرینی برای مشتری‌، معماری اقناع،‌ راهکارهای ساده برای حفظ مشتریان و غیره می‌پردازد.

این کتاب در 260 صفحه با تیراژ 1100 نسخه و قیمت 10000 تومان از سوی انتشارات بازاریابی منتشر شده است.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید