پذیرش دانشجوی ارشد در دوره‌های مجازی دانشگاه علم و صنعت

http://www.callforpapers.ir/مسئول دانشکده مجازی دانشکده علم و صنعت گفت: دانشگاه علم و صنعت ایران برای نیمسال دوم سال تحصیلی 93- 92 به شیوه الکترونیکی در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر میرمحمد صادقی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: دانشگاه علم و صنعت ایران بر اساس مجوز وزارت علوم از طریق آزمون اختصاصی (تحت نظر سازمان سنجش آموزش کشور) برای نیمسال دوم سال تحصیلی 93- 92 در مقطع کارشناسی ارشد و از بین افراد شاغل به شیوه الکترونیکی دانشجو می‌پذیرد.

وی افزود: این دانشگاه‌ها در رشته‌های مدیریت اجرایی، مدیریت تکنولوژی، مهندسی صنایع (مدیریت سیستم و بهره‌وری) ، مهندسی صنایع (مهندسی سیستم‌های اقتصادی -اجتماعی)، مهندسی فناوری اطلاعات (طراحی شبکه‌های کامپیوتری)، مهندسی کامپیوتر (نرم‌افزار)، مهندسی فناوری اطلاعات دانشجو می‌پذیرد.

مسئول دانشکده مجازی دانشکده علم و صنعت با اشاره به شرایط عمومی داوطلبان برای ثبت‌نام و شرکت در آزمون، گفت: مجاز بودن به تحصیل مطابق قوانین عمومی و ضوابط آموزش عالی کشور همچنین داشتن مدرک کارشناسی معتبر از یکی از دانشگاه‌های داخل یا خارج از کشور مورد تایید وزارت علوم و متناسب با رشته‌های انتخابی از شرایط شرکت در این آزمون است.

صادقی با بیان اینکه این ‌آزمون ویژه شاغلین و کارکنان دستگاه‌های دولتی و غیردولتی است، گفت: به همین دلیل لازم است داوطلبان یکی از این دو شرط را داشته باشند که یکی از آنها داشتن حداقل سه سال سابقه کار بعد از اتمام مقطع کارشناسی و دیگری حداقل پنج سال سابقه کار است.

وی با بیان اینکه ارائه مدارک معتبر جهت تایید سابقه کار ضروری است، گفت: دارا بودن معدل بالای 12 در مقطع کارشناسی یکی دیگر از شرایط عمومی داوطلبان برای ثبت‌نام و شرکت در ‌آزمون است.

صادق تصریح کرد: 20 درصد ظرفیت پذیرش به متقاضیان سهمیه رزمندگان بر اساس روابط مربوطه تعلق می‌گیرد که شرایط سهمیه رزمندگان در دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد سازمان سنجش قید شده است.

مسئول دانشکده مجازی دانشکده علم و صنعت با اشاره به شهریه دوره کارشناسی ارشد مجازی دانشگاه علم و صنعت گفت: شهریه این دوره مطابق مصوبه هیات امنای دانشگاه و شامل 12 میلیون ریال شهریه ثابت هر ترم و یک میلیون ریال برای هر واحد درس نظری و دو میلیون ریال برای هر واحد پروژه و پایان نامه است.

صادقی با بیان اینکه برای جذب دانشجو در رشته‌های مدیریت اجرایی و مدیریت تکنولوژی مصاحبه‌ انجام می‌شود، اظهار کرد: دانشجویان این دو رشته را به صورت اولویت اول و دوم می‌توانند انتخاب کنند.

وی در پایان گفت: حداکثر ظرفیت جهت پذیرش در هر رشته 40 نفر است.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید