ورود 50 دانشجوی علوم پزشکی تهران به دوره دیپلم پژوهشی

http://www.callforpapers.ir/معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی تهران از اجرای آیین نامه دیپلم پژوهشی در این دانشگاه خبر داد و گفت: در مرحله اول 50 دانشجو وارد دوره دپیلم پژوهشی شدند.
به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir)، دکتر اکبر فتوحی در گفتگو با مهر افزود: برای پذیرش در این دوره خاص، در سال 91 نیز برنامه ریزی انجام شده و شرایط شرکت در آزمون ورودی و امتحانات اعلام می شود.

معاون دانشگاه علوم پزشکی تهران یادآور شد: اولین سری دانشجویان شرکت کننده در فرآیند دیپلم پژوهشی در سال 90 دوره خود را آغاز کرده اند.

فتوحی اظهار داشت: دیپلم پژوھشی (TUMS Research Diploma) گواهینامه ای در زمینه پژوھش های علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران است که دانشجویان رشته های علوم پزشکی می توانند در صورت به پایان رساندن موفقیت آمیز دوره مربوطه، به صورت موازی با تحصیل در رشته اصلی خود، آن را کسب کنند.

وی گفت: این دوره با هدف تربیت فارغ التحصیلانی طراحی شده که علاوه بر دارا بودن دانش و نگرش مورد انتظار در رشته خود، با کسب مهارت های پژوهشی بتوانند به عنوان نیروی کارآمد، به فعالیت پژوهشی بپردازند.

معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی تهران تاکید کرد: تمامی دانشجویان مشغول به تحصیل و واجد شرایط در مقاطع دکتری حرفه ای و کارشناسی رشته های مختلف دانشگاه علوم پزشکی تهران که حداقل دو سال از تحصیل شان باقی مانده باشد، مشمول این آیین نامه هستند و می توانند از ترم دوم آغاز دوره تحصیلی خود در این دوره شرکت کنند.

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید