چهارمین همایش آموزش معماری برگزار می شود

http://www.callforpapers.ir/همایش آموزش معماری همایشی علمی- پژوهشی است که هرچند سال یکبار و برای ارتقای سطح کیفی آموزش معماری در کشور، در دانشکده معماری پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران برگزار می‌گردد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پوهشی کشور، با توجه به رشد بی‌سابقه‌ی تعداد مراکز آموزش معماری در یک دهه‌ی اخیر، از سال 1381 دانشکده معماری دانشگاه تهران با بهره ‌گیری از تجربه‌ی بیش از هفتادساله‌ی خود در امر آموزش معماری، رسالت برگزاری همایش آموزش معماری‌ را به عهده گرفته است.

برای تحقق بخشیدن به هدف اصلی برگزاری این همایش‌ها، یعنی ارتقای سطح کیفی آموزش معماری در کشور، همه دوره از اساتید و پژوهشگران معماری از سراسر کشور دعوت بعمل می‌آید تا با حضور خود در همایش و ارائه مقالات تخصصی و ایراد سخنرانی، با دیدگاه‌های متنوع در خصوص آموزش معماری آشنا شوند. نتایج این همایش‌ها در قالب مجموعه مقالات همایش آموزش معماری ارائه شده و به این طریق ادبیات مربوطه از یک گستره‌ی عظیم نظرات بهره‌مند می‌گردد. برای داوری مقالات دریافت شده، همه دوره از تعدادی از اساتید صاحب‌نظر در زمینه‌ی آموزش معماری در کشور دعوت بعمل می‌آید تا ضمن همکاری در شورای علمی همایش، به بررسی مقالات و تاًیید آنها اقدام نمایند.

در چهارمین همایش آموزش معماری که در روزهای 18 و 19 دی ماه سال 1390 برگزار می‌گردد، تلاش شده تا برای اولین بار گذشته از ارائه‌ی مقالات، از مراکز آموزش معماری دولتی دعوت به عمل آید تا نقشی فعال داشته و با برپایی غرفه دانشجویی و تبادل نظر بین اساتید این دانشکده‌ها فعالیت داشته باشند. همچنین، برپایی کارگاه‌های تخصصی از سوی برخی از اساتید دانشگاهی، از جمله برنامه‌های جدید این همایش می‌باشد که می‌تواند مورد استقبال دانشجویان و اساتید معماری قرار گیرد .

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت همایش آموزش معماری مراجعه فرمایید :

archedu.ut.ac.ir

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید