كنگره بین المللی باروری و ناباروری در تبریز آغاز به كار كرد

http://www.callforpapers.ir/سومین كنگره بین المللی باروری و ناباروری ایران روز چهارشنبه در تبریز آغاز به كار كرد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (www.callforpapers.ir)، دبیر علمی این كنگره در حاشیه برگزاری آن به خبرنگار ایرنا گفت: این كنگره با هدف بررسی آخرین یافته های علمی در زمینه درمان های باروری و ناباروری در جهان برگزار می شود.

‘ صدیقه عبدالهی فرد ‘ افزود: میهمانانی از كشورهای مختلف جهان از جمله استرالیا، آلمان،‌ هندوستان،‌ ‌آمریكا و انگلستان و همچنین متخصصان و دانشجویانی از سراسر كشور در این همایش حضور یافته اند.

وی اظهاركرد: حدود 700 عنوان مقاله به دبیرخانه این كنگره ارسال شده بود كه هیات داوران از میان آنها 570 مقاله را برگزیدند.

وی با بیان اینكه 50 عنوان از این مقالات خارجی می باشد، ادامه داد:‌ 140 عنوان از مقالات برگزیده به صورت شفاهی و مابقی به شكل پوستر ارایه می شود.

عبدالهی فرد گفت:‌ با حمایتی كه سیستم بهداشتی و درمانی كشور از گروه تحقیقات ناباروری دارد، درمان های ناباروری در ایران قابل مقایسه با دنیا و كشورهای پیشرفته است.

وی افزود: با دسترسی به امكانات جراحی آندوسكوپی و تجهیزات ضروری آزمایشگاهی، تمام درمان های مدرن ناباروری در ایران و استان آذربایجان شرقی انجام می شود.

سومین كنگره بین‌المللی باروری و ناباروری در ایران با همكاری دانشگاه علوم پزشكی تبریز و انجمن باروری و ناباروری تا اول اردیبهشت ‌ماه در مجتمع پتروشیمی تبریز برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید