سمینار بین المللی «خلاقیت، کارآفرینی مبتنی بر فناوری‌های پیشرفته» برگزار می‌شود

http://www.callforpapers.ir/سمینار بین المللی خلاقیت، کارآفرینی مبتنی بر فناوری‌های پیشرفته (های تک)، پنجم آذرماه دردانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) مهدی تیموری، دبیر کل سمینار گفت: هدف از برگزاری این سمینار، راهبردی کردن نقشه علمی و تحقق سند چشم انداز 1404 در حوزه های علمی و صنعتی کشور، ارائه مدل مدیریت بومی ایرانی – اسلامی در راستای بسترسازی ایده پردازی و خلاقیت و ارزیابی نوآوری ایده ها برای رسیدن به تجاری سازی و کارآفرینی است.

وی با اشاره به برگزاری سخنرانی های کلیدی در سمینار بین المللی خلاقیت، کارآفرینی مبتنی بر فناوری‌های پیشرفته افزود: در این سمینار پنج سخنران کلیدی از جمله ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شرکت دارد.

دبیرکل سمینار بین المللی خلاقیت، کارآفرینی مبتنی بر فناوری‌های پیشرفته با اشاره به برگزاری کارگاه ترسیم مسیر تجاری سازی ایده های بومی در این سمینار گفت: این کارگاه در قالب میزگرد با حضور اساتید دانشگاه و مدیران کارآفرین برگزار می شود.

تیموری گفت: در پایان این سمینار طی مراسمی که در برج میلاد برگزار می شود از حدود 17 مدیر برتر کارآفرین تقدیر می شود.

وی تصریح کرد: دانش مدیریت استراتژیک، منابع انسانی، بازاریابی و مالی محورهای اصلی سمینار بین المللی خلاقیت، کارآفرینی مبتنی بر فناوری‌های پیشرفته است.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید