پذیرش دانشجوی ارشد و دکتری در پردیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) از بهمن

http://www.callforpapers.ir/معاون آموزشی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) از موافقت قطعی شورای گسترش وزارت علوم با راه‌اندازی پردیس این دانشگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر جعفر احمدی اظهار کرد: شورای گسترش وزارت علوم با راه‌اندازی پردیس خودگردان در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) موافقت و مجوز قطعی پردیس را صادر کرده است و از نیمسال دوم سال 93-92 (بهمن ماه) فعالیت خود را آغاز می‌کند و در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد پذیرش دانشجو خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تمام زیرساخت‌های لازم برای پذیرش دانشجو در این پردیس آماده شده است و در این زمینه مشکلی وجود ندارد، گفت: پردیس‌های دانشگاهی همان شعب دانشگاه‌ها هستند که با دریافت شهریه در مقاطع تحصیلات تکمیلی به ارائه آموزش می‌پردازند.

احمدی با اشاره به اهداف تأسیس پردیس‌های دانشگاهی، اظهار کرد: دانشگاه‌ها باید منابع مالی برای خود ایجاد کنند، بنابراین تأسیس پردیس‌های دانشگاهی، جذب دانشجوی خارجی، تنظیم قرارداد پژوهشی با دستگاه‌های خارج از دانشگاه، ایجاد دوره‌های آموزشی آزاد و مجازی و نیز سرمایه‌گذاری خیران از جمله راه‌هایی است که می‌توان به وسیله آن‌ها منابع مالی ایجاد کرد و دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در بیشتر این موارد فعال است و در آینده نیز فعال تر خواهد شد.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید