امضای موافقتنامه همكاری علمی-پژوهشی، فناوری

موافقتنامه همكاری علمی – پژوهشی، فناوری میان شهرك علمی و تحقیقاتی اصفهان و پارك فناوری پردیس منعقد گردید.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (www.callforpapers.ir)، به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، رییس شهرك علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: تقویت و توسعه همكاری های فنی مابین با هدف تقویت زیر ساخت های فناوری در راستای حمایت از موسسات دانش بنیان و به منظور دستیابی به فناوری های مورد نیاز و ایجاد بستر تبدیل علم به ثروت و توسعه روابط ملی و بین المللی مهمترین اهداف این تفاهم نامه است.

دكتر ‘محمود شیخ زین الدین’ افزود: استفاده از توانمندی های طرفین جهت بازاریابی و صادرات محصولات و دستاوردهای فناوری شركت های دانش بنیان مستقر در پارك، همكاری جهت برگزاری مسابقات طرح كسب و كار، جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی، فرآیندهای ارزش گذاری فناوری و تجاری سازی نتایج تحقیقات، سمینارها و همایش های طرفین به صورت مشترك از مهمترین موارد همكاری میان شهرك علمی و تحقیقاتی اصفهان و پارك فناوری پردیس است.

وی ادامه داد: همكاری های ملی و بین المللی در جهت ارتقاء فعالیت ها، استفاده از امكانات اطلاع رسانی طرفین همچون خبرنامه و سایت اینترنتی، همكاری در زمینه فناوری اطلاعات و اجرای دوره های آموزشی از دیگر موارد همكاری میان طرفین است.

شیخ زین الدین خاطر نشان كرد: به منظور تهیه و تدوین دستورالعمل های لازم، ارایه راهكارهای اجرایی، نظارت و پیگیری اجرای موضوعات تفاهم نامه كمیته ای تحت عنوان ‘كمیته مشترك همكاری’ تشكیل خواهد شد.

وی افزود: این كمیته متشكل از نمایندگان طرفین است و در صورت نیاز نسبت به تهیه قرار دادهای لازم جهت برگزاری جلسات در موعد مقرر اقدام می نماید.

به گفته رییس شهرك علمی و تحقیقاتی اصفهان، مدت این تفاهم نامه دوسال است كه با توافق طرفین قابل تمدید است.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید