فراخوان پارک علم وفناوری یزد برای حمایت از طرح‌های دانشگاهی

http://www.callforpapers.ir/پنجمین فراخوان حمایت از طرح‌های دانشگاهی پارک علم وفناوری یزد با هدف فراهم آوردن بستر مناسب برای اجرای اجرای ایده های فناورانه ونو(محصول محور) و با هدایت به سمت کارآفرینی و ثبت اختراع اعلام شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) در این طرح پارک علم وفناوری یزد، طرح‌های کاربردی (محصول محور) ارائه شده توسط اعضای هیات علمی از طریق دانشجویان اجرا می‌شود و مجری موظف است طرح را طبق دستورالعمل‌های مرکز نوآوری تا انتها اجرا کرده و به مرکز نوآوری ارائه دهد.

ارائه تسهیلات مالی تا سقف اعتبار 50 میلیون ریال با مشارکت 25 درصدی مجری، امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی حمایت جهت ثبت اختراع و دریافت تائیدیه علمی و هدایت به سمت کارآفرینی از حمایتهای ارائه شده مرکز نوآوری پارک علم و فناوری یزد از مجریان طرح‌های کاربردی است.

محصول محور بودن طرح، نوآور و کاربردی بودن طرح، در اولویت پژوهشی صنایع بودن و داشتن تیم کاری متخصص ازجمله شرایطی است که باید طرح‌های شرکت کننده در این فراخوان داشته باشند.

بر اساس این گزارش، محققان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این فراخوان به پایگاه اینترنتی پارک علم و فناوری یزد به نشانی http://www.ystp.ac.ir/ مراجعه کنند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید