تمدید مهلت ارسال مقاله به همایش «علوم اعصاب»

http://www.callforpapers.ir/دومین همایش بین‌المللی «علوم اعصاب» از 27 آذرماه به مدت سه روز با حضور دانشمندان، متخصصان و استادان دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی داخل و خارج از کشور، در مرکز همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود.

دکتر محمدتقی جغتایی، رئیس انجمن علوم اعصاب ایران در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اعلام این خبر افزود: مهلت ارسال مقالات به دومین همایش بین‌المللی «علوم اعصاب»، تا 25 آبان ماه امسال تمدید شده است.

وی با اشاره به کارکرد رشته علوم اعصاب اظهار کرد: رشته علوم اعصاب، علل و عوامل بروز بیماری‌ها، علت اختلالات مغزی و تخریبهای سلول‌های مغزی را بررسی می‌کند و با شناخت ساختار عصبی و استفاده از دانش کارشناسان و متخصصان علوم اجتماعی، فلسفه و فنی، مهندسی، مدل درمانی لازم برای درمان بیماری را مشخص و ترسیم می‌کند.

دبیر علمی این همایش بین‌المللی افزود: متخصصان و محققان علوم اعصاب، جراحان مغز و اعصاب، نورولوژیستها، روانشناسان علوم پایه و بالینی، مهندسان، کارشناسان حوزه فلسفه و زبان‌شناسان از جمله شرکت کنندگان این همایش بزرگ علمی هستند.

وی به تمامی متخصصان و استادان رشته‌های مرتبط با علوم اعصاب، یادآوری کرد که برای ارسال مقالات، زودتر اقدام کرده و این مهم را به آخرین دقایق موکول نکنند و برای دریافت هر نوع اطلاعات در خصوص دومین همایش بین‌المللی علوم اعصاب، به سامانه اینترنتی همایش به نشانی www.bcnc.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 66972328- 021 تماس بگیرند.

دبیر علمی همایش بین‌المللی علوم اعصاب خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌شود که حدود هزار مقاله علمی به دبیرخانه کنگره ارسال شود، ضمن آن‌که برنامه ریزی شده که حدود 400 سخنرانی توسط برجسته‌ترین دانشمندان و استادان در این همایش اجرا شود.

رئیس انجمن علوم اعصاب ایران همچنین با اشاره به این‌که تمام بیماری‌های دستگاه عصبی انسان با منشاء روانی و اجتماعی در حوزه علوم اعصاب مورد بررسی قرار می‌گیرد، افزود: بررسی علوم اعصاب شناختی، بررسی کارکردهای عالی مغز و چگونگی ارتقای این کارکرد، بررسی مبانی پایه و مبانی سلولی و مولکولی بسیاری از بیماری‌ها از طریق علوم اعصاب کلینیکی و بررسی جایگاه ذهن و عقل و ارتباط آن با مغز از طریق فلسفه علوم اعصاب از جمله محورهای اصلی همایش علوم اعصاب را تشکیل می‌دهد.

جغتایی تاکید کرد: با توجه به وسعت کارکرد رشته علوم اعصاب در سلامت جسمی، روانی و اجتماعی افراد جامعه و ارتباط آن با سایر علوم، دومین همایش بین‌المللی علوم اعصاب با همکاری و مشارکت بسیاری از نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی و غیردولتی برگزار می‌شود.

رئیس انجمن علوم اعصاب ایران افزود: این همایش بزرگ علمی به همت دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران، تهران، انجمن علوم اعصاب و با همکاری و مشارکت دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، دانشگاه تربیت مدرس، انجمن‌های علمی درد، نورولوژی، روانشناسی پایه و بالینی و ده‌ها مرکز تحقیقاتی داخل و خارج از کشور و دستگاه‌های اجرایی مانند شهرداری تهران برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید