كرسی نظریه پردازی در دانشگاه اصفهان، معادل مقاله پژوهشی محسوب می شود

 

دانشجویان مقطع دكترای دانشگاه اصفهان نخستین بار در كشور می توانند به جای یك مقاله علمی پژوهشی، دستاوردهای خود را در قالب كرسی نظریه پردازی ارایه دهند.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (www.callforpapers.ir) ،مدیر امور پژوهشی و تحصیلات تكمیلی دانشگاه اصفهان روز یكشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا اظهار داشت: زمانی این كرسی نظریه پردازی بعنوان مقاله پذیرفته می شود كه دانشجوی ارایه دهنده موفق به كسب امتیاز 60 از یكصد امتیاز شود.

دكتر ‘محمدباقر كجباف’ با اشاره به اینكه ارایه یك مقاله علمی پژوهشی بعنوان مقاله دوم برای دفاع از رساله دكترا لازم است، افزود: امتیاز درنظر گرفته شده، براساس آیین نامه اجرایی كرسی های نظریه پردازی در دانشگاه اصفهان محسوب خواهد شد.

وی با بیان اینكه این مصوبه برای همه رشته های دانشگاهی قابل اجراست، گفت:این كار با هدف تشویق دانشجویان نخبه به پردازش یك تئوری و ارایه نظرات جدید صورت می گیرد.

كجباف اظهار داشت: این مصوبه در كمیته دانشگاهی كرسی های نظریه پردازی دانشگاه اصفهان به تصویب رسیده است و از ابتدای سالجاری اجرا می شود.

آیین نامه كرسی های نظریه پردازی در دانشگاه اصفهان توسط مركز نظریه پردازی، نقد و مناظره این دانشگاه تدوین شده است.

مركز نظریه پردازی، نقد و مناظره دانشگاه اصفهان همسو با هیات حمایت از كرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره وابسته به شورای عالی انقلاب فرهنگی فعالیت می كند.

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید