هشتمين نشست تخصصي تبادل فناوري كشور برگزار مي‌گردد

http://www.callforpapers.ir/نشستهاي تبادل فناوري كشور در راستاي افزايش همكاري‌هاي بين‌المللي ميان شركت‌ها و مراكز پژوهشي داخلي از يكسو و مراكز و شركتهاي توانمند خارجي از سوي ديگر، به‌منظور تعامل و آشنائي طرفين با يكديگر، ارايه دستاوردهاي تخصصي و تبادل اطلاعات فناوريهاي مورد نياز در داخل كشور و با هدف كمك به انتقال و تبادل اين فناوري‌ها برگزار مي‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (www.callforpapers.ir) ، فن‌بازار ملي ايران تاكنون برگزاري هفت نشست تخصصي در حوزه‌هاي بيوتكنولوژي پزشكي، نانوتكنولوژي، مخابرات و ارتباطات، فناوريهاي صنعت خودرو، شيمي و پتروشيمي، فناوريهاي فراگستر و زمين‌شناسي و مدل‌سازي زمين را از سال 1384 تاكنون در كارنامه اجرائي نشستهاي تخصصي تبادل فناوري كشور ثبت نموده است.
در اين راستا، هشتمین نشست تبادل فناوري كشور توسط فن‌بازار ملي ايران، با موضوع ترمیم لوله‌های آب و فاضلاب و نفت و گاز با همكاري شركت  ASEPROاسپانیا برگزار خواهد شد. اين مجموعه اسپانيايي، به‌عنوان يكي از برترین شرکتهای دنیا در حوزه ترمیم خط لوله، داراي فناوري جديدي در زمينه ترميم لوله‌هاي فرسوده آب و فاضلاب و همينطور لوله‌هاي نفت و گاز مي‌باشد. نشست مذكور با هدف تبادل اطلاعات فناوري با مجموعه‌ها و شركتهاي ايراني در تاريخ 4 اردیبهشت‌ماه سال‌جاري در سالن اجتماعات سراج پارك فناوري پرديس برگزار خواهد شد.

علاقمندان مي‌توانند به‌منظور كسب اطلاعات تكميلي و ثبت‌نام در نشست هشتم به تارنماي نشست به آدرس http://www.techforum.ir  مراجعه نمايند.

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید