ارسال 178 مقاله به دبیرخانه کنفرانس ملی انگور و کشمش ملایر

http://www.callforpapers.ir/رییس پژوهشکده انگور و کشمش دانشگاه ملایر از ارسال 178 مقاله به دبیرخانه کنفرانس ملی انگور و کشمش و پذیرفته شدن 86 مقاله از این تعداد از سوی داوران کنفرانس خبر داد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) حمید نوری در گفت و گو با ایسنا ضمن اعلام این خبر افزود: از مجموع مقالات پذیرفته شده برای کنفرانس، 35 مقاله به صورت شفاهی و 51 مقاله به صورت پوستر در دومین کنفرانس ملی انگور و کشمش دانشگاه ملایر ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری کنفرانس در 18 مهرماه سالجاری اظهار کرد: در روز 17 مهرماه نیز کارگاه و جلسه گفت‌وگوی تخصصی با باغداران و کارشناسان جهاد کشاورزی برگزار می‌شود.

نوری از دکتر اسماعیل فلاحی نایب رییس انجمن علوم باغبانی آمریکا به عنوان میهمان کلیدی این همایش نام برد و گفت: باغداران و کارشناسان جهاد کشاورزی می‌توانند از راهنمایی‌های وی برای پیشبرد هرچه بهتر امور و تخصصی کردن کارها استفاده کنند.

وی اصلاح و بیوتکنولوژی انگور، علوم پس از برداشت، اقتصاد، بازاریابی و تجارت انگور و کشمش، علوم محیطی انگور و علوم به زراعی انگور را محورهای اصلی دومین کنفرانس ملی انگور و کشمش دانشگاه ملایر خواند.

رییس پژوهشکده انگور و کشمش دانشگاه ملایر برگزاری چنین کنفرانسی را گامی بزرگ در راستای افزایش کمی و کیفی محصولات دانست و افزود: اهمیت محصولی همچون انگور و کشمش در شهرستان ملایر و استان بر کسی پوشیده نیست به خصوص اینکه بیشترین میزان صادرات استان نیز مربوط به کشمش ملایر است.

وی ادامه داد: برگزاری این همایش فرصتی برای بیان دیدگاه‌ها و دستاوردهای جدید درباره انگور و کشمش بوده و برای تهیه یک بانک جامع اطلاعاتی و پرهیز از پراکنده‌گویی و پیگیری‌های غیرمتمرکز و موازی‌گری بسیار مفید است و از صرف هزینه‌های اضافی در این زمینه جلوگیری می‌کند.

نوری خاطرنشان کرد: مقالات برگزیده شده در همایش، در کتابچه چکیده مقالات کنفرانس چاپ خواهد شد.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید