اعلام اسامی شرکت‌کنندگان در کارگاه فهم معماری ایران از پنجره بوشهر

http://www.callforpapers.ir/اسامی نهایی شرکت کنندگان در کارگاه فهم معماری ایران از پنجره بوشهر در سایت دبیرخانه رویدادهای معماری اعلام شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (www.callforpapers.ir)،مرحله دوم داوری و گزینش شرکت‌کنندگان در این رویداد انجام شد و هم اکنون اسامی گروه‌های منتخب، در سایت http://panjareh.info در دسترس است. 71 گروه همراه با 10گروه برگزیده بوشهری و 6 گروه برگزیده در کارگاه پیشین، راهی شهر بوشهر خواهند شد.

بر این اساس 87 گروه منتخب از سراسر ایران، می‌بایست در روز 26 فروردین ماه 91، با معرفی خود به دبیرخانه کارگاه مستقر در شهر بوشهر، به طور رسمی در این کارگاه ثبت نام نمایند و مراحل اسکان و حضور در رویداد را انجام دهند.

طبق اعلام دبیرخانه «کارگاه فهم معماری ایران از پنجره بوشهر»، گروه‌های پذیرفته شده، در دو مرحله و از بین حدود 600 گروه سه نفره انتخاب شده‌اند. در انتخاب مرحله دوم سعی شده است با حفظ امتیاز علمی گروه‌های برگزیده، از تمام 11 حوزه پیش‌بینی شده سطح کشور، نمایندگانی در این دوره کارگاه فهم معماری حضور داشته باشند.

87 گروه از حوزه‌های فرهنگی و جغرافیایی مختلف حضور دارند که عبارتند از: 5 گروه از حوزه خراسان، 5 گروه از شمال البرز، 24 گروه از جنوب البرز، 4 گروه از حوزه آذربایجان، یک گروه از حوزه فرهنگی و جغرافیایی کردستان، 4 گروه از خوزستان، 12 گروه از حاشیه خلیج فارس، 9 گروه از زاگرس شمالی و جنوبی، 15 گروه از حاشیه غربی کویر، 6 گروه از حاشیه جنوبی کویر و 2 گروه از سیستان و بلوچستان.

در مرحله نخست و پس از فراخوان، حدود 1800 نفر در قالب حدود 600 گروه برای شرکت در کارگاه فهم معماری ایران از پنجره بوشهر، اعلام آمادگی کردند. در مرحله دوم پذیرش کارگاه فهم معماری ایران از پنجره بوشهر، بیش از 240 گروه برگزیده مرحله نخست، پاسخ‌های تمرین این مرحله را به دبیرخانه ارسال کردند. بر این اساس، از روز چهارشنبه 9 فروردین ماه، هیأت علمی کارگاه، تمرین‌های رسیده به دبیرخانه را بررسی کردند. هم اکنون بیش از 100 نفر از اعضای شورای سیاست‌گذاری، شورای راهبردی، کارگروه علمی، کارگروه فرهنگی و هنری، کارگروه اجرایی و سایر بخش‌های دبیرخانه کارگاه فهم معماری ایران از پنجره بوشهر، برای برگزاری هرچه بهتر این کارگاه مشغول فعالیت هستند.

کارگاه فهم معماری ایران از پنجره بوشهر هفتمین کارگاه از سلسله کارگاههای فهم معاری ایران است که از 26 تا 31 فروردین 91 در شهر بوشهر برگزار می‌شود. پیش از این نیز این کارگاه به اصفهان، کاشان، شوشتر،گرگان و بیرجند سفر کرده است. بزرگترین کارگاه معماری کشور که این بار، بوشهر را مورد مطالعه قرار می‌دهد، علاقه‌مندان به شرکت در این دوره کارگاه را در اسفند سال 90 فراخواند که با استقبال دانشجویان و دانش‌آموختگان معماری و رشته‌های مرتبط نیز مواجه شد.

 

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید