کسب مقام سومی دانشگاه امیرکبیر در مسابقات بین المللی ریز پرنده‌ها

http://www.callforpapers.ir/تیم دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مسابقات بین المللی ریزپرنده IMAV2013 کشور فرانسه موفق به کسب رتبه سوم در شاخه فضای آزاد شد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) تیم ریز پرنده‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر با نامAUTMAV در مسابقات بین المللی ریزپرندهIMAV2013 که در شهر تولوز کشور فرانسه برگزار شد موفق به کسب رتبه سوم در شاخه فضای آزاد شد.

این مسابقات هر ساله در یکی از کشورهای اروپایی در دو شاخه داخل سالن (Indoor) و فضای آزاد(Outdoor) برگزار می‌شود. در گروه داخل سالن بر اساس ماموریت‌های پیش بینی شده ریز پرنده‌ها باید عملیاتی را انجام دهند که در این حالت مسافت برای پرواز ریز پرنده‌ها کمتر است و در بخش فضای آزاد این مسابقات مسافت بیشتر است و پرنده‌های طراحی شده باید بر نیروی باد غلبه کنند.

تیم ریزپرنده دانشگاه صنعتی امیرکبیرَAUTMAV در مسابقات ریز پرنده‌های کشور فرانسه مهرداد نقشینه (دانشجوی دکترای هوافضا)، علی هنری(دانشجوی کارشناسی ارشد هوافضا)، محمدرضا دهقان نیری (دانشجوی کارشناسی ارشد هوافضا)، مجید علیمحمدی(دانشجوی کارشناسی هوافضا)، سرورسادات حسینی(کارشناسی ارشد هوافضا) وعلی بابایی(دانشجوی دکترای دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر) حضور داشتند.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید