آغاز مهلت ویرایش اطلاعات ثبت‌نام آزمون MHLE از امروز/برگزاری آزمون در هفته آینده

http://www.callforpapers.ir/رییس مرکز سمجش آموزش پزشکی وزرات بهداشت از برگزاری نوزدهمین دوره آزمون MHLE در روز پنجشنبه 18 مهر ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) غلامرضا حسن‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اشاره به اضافه شدن حوزه شیراز به حوزه برگزاری آزمون MHLE، گفت: آزمون این دوره در دوزه شهر تهران و شیراز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام جدید (جهت حوزه شیراز) از ساعت 16 امروز هفتم مهر 92 آغاز و به محض تکمیل ظرفیت تمام می‌شود، اظهارکرد: کلیه افرادی که تاکنون در آزمون ثبت نام کرده، اما برخی از اطلاعات فرم ثبت‌نام را اشتباه وارد کرده‌اند، یا مایل به تغییر حوزه باشند، می‌توانند از ساعت 16 روز یکشنبه هفت مهر 92 نسبت به اصلاح فرم ثبت‌نام خود اقدام نمایند.

حسن‌زاده با بیان اینکه ویرایش فرم در ساعت 24 روز جمعه 12 مهر 92 به پایان می‌رسد، تصریح کرد: تغییر حوزه، فقط در صورت وجود ظرفیت در حوزه‌ها امکانپذیر است.

وی افزود: کارت ورود به جلسه آزمون از ساعت 16 روز سه شنبه 16 مهر 92 از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir قابل دریافت است. همراه با کارت ورود به جلسه، یک برگ راهنما در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد که مطالعه آن ضروری است.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید