آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های آموزشی جشنواره فناوری نانو

http://www.callforpapers.ir/همزمان با ششمین جشنواره فناوری نانو، کارگاه‌های آموزشی و تخصصی مرتبط با این فناوری از 13 تا 17 مهر ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) به ‏شرکت کنندگان در این کارگاه‌ها، از سوی جشنواره فناوری نانو و نهاد برگزار کننده هر کارگاه، گواهی‌نامه حضور ارائه ‏خواهد شد.

طراحی کارگاه‌ها به صورت کاربردی و در راستای ارتقای سطح دانش و مهارت متخصصان، کارشناسان و دانش‌جویان در ‏انجام پروژه‌های مرتبط با فناوری نانو و سایر زمینه‌های مشابه انجام شده است.‏

عناوین کارگاه‌هایی که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شوند، شامل «نانوکامپوزیت‌های پلیمری و تحولات ‏صنعتی»، «رویکردهای نوین در نانوزیست‌فناوری»، «رویکرد‌های صنعتی در لایه‌نشانی»، «جنبه‌های صنعتی نانومغناطیس»، «کاربرد میکروسکوپ ‏SEM‏ در آنالیز مواد»، «کاربرد میکروسکوپ ‏TEM‏ در آنالیز مواد»، «کاربرد میکروسکوپ ‏AFM‏ در آنالیز مواد»، «اسپکتروسکوپی نانومواد»، «اصول ایمنی در آزمایشگاه‌های نانوفناوری »، «برای چه شغلی ساخته شده‌ام؟ ‏‏(برنامه‌ریزی مسیر شغلی)»،‌«شایستگی‌های حرفه‌ای کارآفرینان حوزه ‏نانو»، «الگوهای تعامل موفق در تیم کارآفرین ‏(بر اساس بازی برج سازی)»، « راز شکست شرکت‌ها؛ ای کاش زودتر از این‌ها می‌دانستم‏» است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای پرداخت هزینه و انجام ثبت نام به کارتابل خود در سایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو مراجعه کنند و از طریق گزینه «ثبت نام در کارگاه‌های ششمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو» نسبت به انجام ثبت نام اقدام کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند درصورت بروز مشکل در فرآیند ثبت نام و همچنین به منظور کسب اطلاعات بیشتر، با شماره تلفن 09389404894 ‏تماس گرفته و یا به نشانی اینترنتی http://festival.nano.ir/ مراجعه کنند.‏

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید