حضور تیم دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مسابقات جهانی ریزپرنده‌ها

http://www.callforpapers.ir/تیم دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای شرکت در مسابقات جهانی ریزپرنده که از روز 26 شهریورماه برگزار می‌شود عازم فرانسه شدند.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر ابوالقاسم نقاش – عضو هیات علمی دانشگاه – با اعلام اعزام تیم این دانشگاه به مسابقات جهانی ریزپرنده‌ها گفت: تیم AUT MAV دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای شرکت در مسابقات ریزپرنده‌ها عازم فرانسه می‌شوند.

وی با بیان اینکه مسابقات سال قبل در آلمان برگزار شد، اظهار داشت: دو سال قبل نیز این مسابقات در هلند برگزار شد که در هر دو سال تیم دانشگاه موفق به کسب رتبه جهانی در گروه داخل سالن شد.

نقاش با تاکید بر اینکه در این دوره از مسابقات تیم سه نفره دانشگاه امیرکبیر در گروه داخل و خارج سالن شرکت خواهد کرد، تصریح کرد: در لیگ دانشگاه دانشجویانی از دانشکده‌های هوافضا و ریاضی و علوم کامپیوتر حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه این مسابقات در سطح اروپا برگزار می‌شود، ادامه داد: همزمان با برگزاری این مسابقات کنفرانس ریز پرنده‌ها نیز برگزار می‌شود که یک مقاله در زمینه “کنترل کوادراتور برای حداقل زمان مصرف شده در ریز پرنده‌ها” از سوی تیم دانشگاه امیرکبیر در این کنفرانس ارائه خواهد شد.

عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، زمان برگزاری این مسابقات را از روز سه شنبه 26 شهریورماه ذکر کرد و افزود: در حاشیه این مسابقات طی دو روز کنفرانس ریزپرنده ها برگزار می شود.

نقاش به بیان نحوه برگزاری این مسابقات اشاره و خاطر نشان کرد: این مسابقات در دو گروه داخل و خارج سالن برگزار می شود. در گروه داخل بر اساس ماموریت‌های پیش بینی شده ریز پرنده‌ها باید عملیاتی را انجام دهند که در این حالت مسافت برای پرواز ریز پرنده‌ها کمتر است.

وی، مسافت در خارج سالن را بیشتر دانست و اظهار داشت: علاوه بر این در محیط خارج سالن نیروی باد بر روی ریز پرنده‌ها نیز اثر دارد ولی ریز پرنده‌ها می توانند مجهز به GPS باشند.

نقاش تصریح کرد: تیم دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این دوره از مسابقات با یک ریز پرنده داخل سالن، یک ریز پرنده در خارج سالن و یک ریز پرنده یدک برای خارج سالن شرکت خواهد کرد.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید