پذیرش دانشجوی زیست فناوری پزشکی از مهرماه در دانشکده پیراپزشکی لنگرود

http://www.callforpapers.ir/‌رییس دانشکده‏‌ پرستاری، مامایی و پیراپزشکی شهرستان لنگرود از اخذ مجوز راه‏‌اندازی رشته زیست فناوری پزشکی (بیوتکنولوژی پزشکی) و پذیرش دانشجو در این رشته خبر داد.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر ایرج نیکوکار در گفت‏‌وگو با ایسنا ضمن بیان اینکه دانشکده پرستاری، مامایی و پیراپزشکی شهرستان لنگرود تنها مجموعه آموزشی دولتی وابسته به دانشگاه علوم‏ پزشکی گیلان در خارج از استان است، اظهارکرد: افق پیش‏روی ما ارتقای تحصیلات تکمیلی و همچنین اخذ مجوز از وزارت بهداشت در رشته‏‌های کارشناسی ارشد است که در حال حاضر اخذ مجوز رشته کارشناسی ارشد پرستاری سالمندان را در دستور کار داریم.

وی افزود: با توجه به اینکه استان گیلان بالاترین رتبه سالمندی را دارد می‏‌توانیم با تربیت نیروهای آموزش دیده و متخصص سطح خدمات‏ دهی به سالمندان را از لحاظ کیفی و کمی ارتقا داده و همچنین شرایط برای ایجاد اشتغال فارغ‏‌التحصیل این رشته فراهم کنیم.

نیکوکار از احداث سالن ورزشی سرپوشیده استاندارد به مساحت یک هزار و 152 مترمربع خبر داد و گفت: کار ساخت این سالن ورزشی از آبان سال 91 آغاز شده و هم اکنون پیشرفت فیزیکی 50 درصدی دارد.

به گزارش ایسنا، دانشکده پرستاری، مامایی و پیراپزشکی با تعداد ببش از 1000 دانشجو در شش رشته کارشناسی و چهار رشته کاردانی به کارشناسی در حال فعالیت است.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید