هشتمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی

http://www.shtf.ir/dorsapax/data/sub_3/template/jashnvare/img/b4.jpgهشتمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی، اردیبهشت‌ ماه سال آينده به همت شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار مي‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور، دكتر سروش علیمرادی، دبیر جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی با اعلام اين خبر اظهار كرد: این جشنواره با هدف ترویج و توسعه فرهنگ فن‌آفرینی، خلاقیت و نوآوری و ایجاد فضای تعامل در میان فعالان عرصه‌های مختلف فن‌آفرینی توسط شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به نمايندگي از وزارت علوم، تحقيقات و فناوري برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برپایی این جشنواره در مهمانسرای عباسی، افزود: هشتمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی در دو بخش مسابقه‌ای و غیر مسابقه‌ای برگزار خواهد شد.

علیمرادی با بيان اين‌كه بخش مسابقه‌ای شامل طراحان کسب و کار، فن‌آفرینان و سرمایه گذاران کارآفرین است، ادامه داد: بخش غیرمسابقه‌ای جشنواره نیز شامل برنامه‌های بورس فناوري و فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري، سمینار و کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه دستاوردهای فن‌آفرینان است.

دبیر هشتمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی از ثبت نام رایگان برگزیدگان جشنواره‌های جوان و بین‌الملل خوارزمی و رازی در این جشنواره خبر داد و تصريح كرد: در هشتمین دوره از اين جشنواره، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، بنیاد ملی نخبگان، دفتر منطقه‌ای و کمیسیون ملی یونسکو و اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات ریاست جمهوری از برگزیدگان و طرح‌های برتر صاحبان ایده حمایت خواهند كرد.

کسب اطلاعات بیشتر

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید