ارائه 650 مقاله در بزرگترین رویداد ریاضی سال

http://www.callforpapers.ir/دبیر چهل و چهارمین کنفرانس ریاضی ایران گفت: در این همایش 850 مقاله دریافت شده است که از این تعداد 375 مقاله به صورت شفاهی و 275 مقاله به صورت پوستر ارائه می‌شود.

به گزارش پایگاه فراخوانهای علمی پژوهشی کشور (callforpapers.ir) دکتر احمد عرفانیان در افتتاحیه چهل و چهارمین کنفرانس ریاضی ایران که صبح امروز در سالن همایش‌های بین‌الملی صدا و سیمای مشهد برگزار شد، با بیان اینکه تعدادی از مقالات دریافتی در این کنفرانس به دلیل محدودیت زمانی ارائه نمی‌شود، اظهار کرد: هر نفر می‌تواند حداکثر دو مقاله به صورت شفاهی یا پوستر ارائه دهد.

وی در ادامه گفت: این مقالات توسط 140 ریاضیدان برجسته، ‌260 عضو هیات علمی، 270 دانش‌آموخته دکترا و 230 دانش‌آموخته کارشناسی ارائه شده است.

عرفانیان با اشاره به اینکه هزار نفر در این گردهمایی شرکت کرده‌اند، اظهار کرد: دانشکده ریاضی دانشگاه فردوسی تنها دانشکده ریاضی در کشور است که دارای سه گروه آموزشی ریاضی محض، ریاضی کاربردی و آمار است و هر یک از این گروه‌ها‌ قطب علمی هستند که این موضوع باعث افتخار است.

وی افزود: دانشکده ریاضی دانشگاه فردوسی دارای چهار مرکز پژوهشی و مجلات تخصصی مانند آنالیز عددی است.

دبیر چهل و چهارمین کنفرانس ریاضی ایران گفت: میزگردی با حضور نخبه‌های ریاضی در ساعت 18 تا 20 امروز به عنوان «چالش‌های پذیرش دکترا در خصوص کیفیت آموزشی در دانشگاه‌ها» برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری نوشته در:

دیدگاهتان را بنویسید